Peter Larsen wrote:Jag har GT-Racings grejor.
Hör av er om skärmar och min Kokeln-front som ni kan se på min bil på bilden.
Peter Larsen/peter@larsenbil.com
oj jäklar... har du någon mer info till oss om den bilen. ser brutal ut!
Jag kan berätta att den är snabb...
Tog pole position på Anderstorp när vi körde race där för en vecka sedan, i bara sin andra tävling sedan den byggdes.
Dock tror jag Peter & Co fick bryta efter en avåkning.
2.5 liters Volvomotor, 996 bakvagn och rejält breddad framvagn, vet inte om det fortfarande är McPhearson eller om den är ombyggd till dubbla länkarmar?
Thomas Pihl
951 RS
ERCup #98
http://www.drive.to/caranracing
http://www.ercup.se
Aldeles riktigt, men jag har originalet, och kvalitativt är det en ruggig skillnad. Varför vi inte använder den, är för att den väger mer och är för styv, ger inte efter vid kontakt.........
....men till en gatbil...
Spana in pitcrew ifrån Anderstorp förra helgen....
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Värmeutsläpp för ljuddämpare nr2 som ligger på tvären bakom............vill inte ha varm soppa, du vet. Håller på med en elak diffusor som skall fylla ut tomrummet......
Peter Larsen wrote:Värmeutsläpp för ljuddämpare nr2 som ligger på tvären bakom............vill inte ha varm soppa, du vet. Håller på med en elak diffusor som skall fylla ut tomrummet......
Precis vad vi råkade ut för på Anderstorp...
Bilen vägrade starta efter sista förarbytet med en timma kvar av racet.
20 min senare funkade den som vanligt igen...
Måste bara instämma att bilen är grym!
Thomas Pihl
951 RS
ERCup #98
http://www.drive.to/caranracing
http://www.ercup.se
Ventilen för airjacks sitter bak under vingen. Fälg: 8/16 Compomotive Porsche bultdelning ...............Yokis 205/55-16 semislicks.........allt enligt reglementet.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.