Anders Larsson wrote:Nää men Boxerfyrorna låter ju gott..men aldrig en radfyra

Inte? Har du stängda öron när en M3E30 åker förbi till exempel?
Anders Larsson wrote:Nää men Boxerfyrorna låter ju gott..men aldrig en radfyra
Joho, det kan dom visst göra.Anders Larsson wrote:Nää men Boxerfyrorna låter ju gott..men aldrig en radfyra
Lägg ut! LÄGG UT!!!Pär Hylander wrote:Joho, det kan dom visst göra.Anders Larsson wrote:Nää men Boxerfyrorna låter ju gott..men aldrig en radfyra
Själv har jag en inspelning av en Lola T297 (4 cyl N/A, 2 liter, 290 hk) som ringljud i min mobillur, lustigt nog så svarar jag aldrig innan 9000 rpm....
Tror nog det har med varvtal att göra...
Umpa-bumpaljud från trött jänke-V8 tycker ivf inte jag låter så kul.
Som en gangster rappare skulle säga; Word!Pär Hylander wrote:Umpa-bumpaljud från trött jänke-V8 tycker ivf inte jag låter så kul.
Ja, det var med lite dåligt samvete jag skrev så, för en kombination av teknik (den är på jobbdatorn) och geografi (jobbdatorn är på jobbet....) gör att jag inte kan det just nu...Maxx wrote:Lägg ut! LÄGG UT!!!Pär Hylander wrote:
Själv har jag en inspelning av en Lola T297 (4 cyl N/A, 2 liter, 290 hk) som ringljud i min mobillur, lustigt nog så svarar jag aldrig innan 9000 rpm....![]()
![]()
Du kan ju inte komma med ett sånt påstående, ha en ljudfil i din ägo och sen inte lägga upp filen så man kan ladda ner den.![]()
![]()
Ah ... samma ställe som min ljudfil av en BRM V16 kommer ifrån ... har tillgång till skivan så för min del behöver du inte lägga upp filen.Pär Hylander wrote:Ljudfilen kommer från boken "Into the red". Kan meddela att jag tycker 935, 962 och SuperMac F1 GTR låter lite tama jmf med Lolan
Users browsing this forum: No registered users