Har en 924 turbo -79 och har 2 sladdar över!
hoppas att nån kan hjälpa mig att komma på vad dom ska gå till.
Sladdarna kommer från sammakabelbunt som sladdarna till temp och oljetryck och befinner sig i området kring fördelningsdosan.
Kanske kan nån kolla vart sladdarna går på sin bil och lugna mina nerver.
Den ena är rödvit och den andra är grön vit.
Va bra... jag har ju kopplinschema i Hayenes men det hjälper inte så mycket när jag inte vet vart andra änden tar vägen.
Det kliar en del i högerfoten nu när bilen blivit i stort sett körklar
Tyvärr hann jag inte med att kolla igår då jag prioriterade styrelsemöte i cykelklubben plus meck med min egen bil... (slutade mecka 01.30 inatt, 4 timmar sömn och sen upp till jobbet *gäsp*). Nytt försök ikväll...
Men hallå! Nån med en 924 turbo måste väl kunna orka gå ut och ta en snabb titt på sin bil... vill ju gärna veta om jag skulle få tid att ta tåget och skruva lite i helgen.
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig eftersom mitt elsystem är tämligen ombyggt. Men varför inte försöka surfa fram ett elschema och titta själv? Föredrar du pappersvarianten så tror jag aktuellt elschema finns i Haynes.
Pär Hylander