Detta skydd verkar limmat på plats? Hur får man tillbaka skyddet om man väl lyckats rycka bort det (verkar även väldigt skört, så risken är väl att det går sönder). Går det rentav att ta bort skyddet, och strunta i att sätta tillbaka det? (betänk nu att bilen är gat-registrerad och kommer att användas, så den måste tåla även några regnskurar).
När vi ändå är vid det där skyddet, så kikade jag in lite ifrån säkringsboxens / torkarmotorn's sida, och såg något som liknade det som jag trodde var bränsleregulatorn (framme på motorn):
Jon Eriksson
[url=http://www.jerd.se]JE Racing DynamiX[/url]
[url=http://www.waspracing.se]Wasp Racing[/url]
---------------------
Motto: "I'm going to live forever.. or die trying"
[url=http://944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6676]951:an[/url]
Hur sätter man fast skyddet igen när man väl är klar? Eller struntar man i att sätta tillbaka det?
Jon Eriksson
[url=http://www.jerd.se]JE Racing DynamiX[/url]
[url=http://www.waspracing.se]Wasp Racing[/url]
---------------------
Motto: "I'm going to live forever.. or die trying"
[url=http://944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6676]951:an[/url]
finns butyltejp som man använder till att fästa kromlister runt rutor och emblem med mm. funkar utmärkt att fästa dörrsidor med och plasten vid torpeden används också till att täta runt kablage igenom torpeden.
Fabrikatet jag använder mig av heter 3M.
Kort och gott.. man bör behålla plasten med andra ord, eller?
Jon Eriksson
[url=http://www.jerd.se]JE Racing DynamiX[/url]
[url=http://www.waspracing.se]Wasp Racing[/url]
---------------------
Motto: "I'm going to live forever.. or die trying"
[url=http://944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6676]951:an[/url]