Jag har gett mig på att täta kopplings cylindern, den vi pedalen på min 944S -87.
Men snabb som man är så tog jag av de två packningarna utan att uppmärksamma på vilket håll deras lilla krage skall sitta åt.
Så om någon har en bild på en sådan isärplockad där man se tätningarna eller om någon vet hur de skall sitta så är jag välditg tacksam.
Så kanske men kan få ut bilen denna sommar också.
//Fredrik
Täta Kopplings cylinder.
- Freddan
- Addict
- Posts: 1581
- Joined: 2005-01-31 20:09:11
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Lund
- Contact:
Täta Kopplings cylinder.
Alpinvit 944S -87
The 944S wants to be driven between 4000 and 6000 rpm in order to strut its stuff.
The 944S wants to be driven between 4000 and 6000 rpm in order to strut its stuff.
- jerker67
- Addict
- Posts: 1154
- Joined: 2006-04-26 23:10:42
- Bilmodell: 944N/A -84
- Location: BOLLNÄS
- Contact:
- Freddan
- Addict
- Posts: 1581
- Joined: 2005-01-31 20:09:11
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Lund
- Contact:
Jag har varit ute i verkstaden på jobbet och rådfrågat lite och nu verkar det som om jag har fått rätt på det.... det skall monteras och provköras i helgen.jerker67 wrote:borde vara den smalare delen in emot cylindern..
//Fredrik
Alpinvit 944S -87
The 944S wants to be driven between 4000 and 6000 rpm in order to strut its stuff.
The 944S wants to be driven between 4000 and 6000 rpm in order to strut its stuff.
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot]