Skrev du av min tid eller ?
1.13.2 var precis vad jag hade.

Pelle M
Härmades litePelleM wrote:Lasse
Skrev du av min tid eller ?
1.13.2 var precis vad jag hade.
Pelle M
Va f-n?! Är ni också här! Har sjösjukan lagt sig än?Fries wrote:Nästa träff du anordnar Mats, så dyker Civinco upp med lite frontmotor-Porschar istället för med vår luggslitna BMW...
/Henrik
Krokar ligger redan ute och fiskar efter återbudstider!Fries wrote:Nästa träff du anordnar Mats, så dyker Civinco upp med lite frontmotor-Porschar istället för med vår luggslitna BMW...
/Henrik
Kan oxå tänka mig att köra liteRobert Örebro wrote:Spännande.........kan man få vara med och leka om det blir något?????
1.12.9 Onsdgsträning 996 GT3 Cup (kallt och 2 år gamla däck)Spånet wrote:1.13.2 PCSR Warmup på ett mycket kallt Gelleråsen. (996 GT3 Cup)Spånet wrote:1.15.9 PCSracing Pre warmup (996 cup)
Det går åt rätt håll!Spånet wrote:1.12.9 Onsdgsträning 996 GT3 Cup (kallt och 2 år gamla däck)
Ja men bara 3 tiondelarpatand wrote:Det går åt rätt håll!Spånet wrote:1.12.9 Onsdgsträning 996 GT3 Cup (kallt och 2 år gamla däck)
Klart det är väder... av någon sort...Spånet wrote:Om det är väder på onsdag
Du behöver ju ingen 997:a ju.........Bra jobbatSpånet wrote:1.12.9 Onsdgsträning 996 GT3 Cup (kallt och 2 år gamla däck)Spånet wrote: 1.13.2 PCSR Warmup på ett mycket kallt Gelleråsen. (996 GT3 Cup)
Users browsing this forum: No registered users