Jag hoppas någon kunnig kan ta sig tid och svara på mina frågor och tack för en mycket informationsrik sida.
Så känner alla vi andra redan.Mcqueen wrote:Detta forum kan visa sig vara en guldgruva för min del med så mycket kompetens samlat.
Det är mycket möjligt, men en 924 är mycket snyggare !Maxx wrote:Gissar att 924:an håller på att "fasas ut" och att de bra bilar som finns kvar och som inte behöver mängder av kärlek är rätt få (och "dyra"). En ok tidig 944 är inte så mycket dyrare och kan nog vara värd att kolla på.
Dessutom är 924an av någon anledning roligare att köra... märkligt men sant. Iaf i mitt tycke.Ragnar Joensen wrote:Det är mycket möjligt, men en 924 är mycket snyggare !
Icke!Ragnar Joensen wrote:Det är mycket möjligt, men en 924 är mycket snyggare !Maxx wrote:Gissar att 924:an håller på att "fasas ut" och att de bra bilar som finns kvar och som inte behöver mängder av kärlek är rätt få (och "dyra"). En ok tidig 944 är inte så mycket dyrare och kan nog vara värd att kolla på.
Users browsing this forum: No registered users