924 RS (N/A) -83

Lägg upp en egen tråd och presentera din bil och dina projekt.
Post Reply
Message
Author
Goran
Turbo-Poster
Posts: 750
Joined: 2004-03-29 21:11:24
Bilmodell: Ingen Porsche
Årsmodell: 1982
Location: Bjärred
Contact:

924 RS (N/A) -83

#1 Post by Goran »

Hej

Nu har jag varit sugen länge nog så jag högg på denna racerbil.
Mycket av det tråkiga/svåra är gjort och det är precis som jag vill ha det. Serverat bord med lite småpill under vintern så man håller sig varm, trodde jag. Det blev till slut mer mekande än jag ville ha då jag är petig med funktion och detaljer. Nåväl, bara att bita ihop och bli färdig.
Det blir MGCC klubbmästerskap i Roadsport C och gärna någon mer körning med Porscheklubben. Vissa funderingar på att skaffa vagnbok finns och att köra någon SPVM-tävling. Men det kan vänta till senare.
Nedan har jag skrivit ner lite data om bilen för den som är intresserad men mest för mitt eget dåliga minnes skull.
Mer bilder kommer när jag satt klorna i projektet.

Code Option description
C00 ?
288 Headlight washer
327 Radio
416 Leather steering wheel and shift boot
650 Sunroof
666 Without lacquer preservation and chrome preservation

Motor
Original 125 hk, men efter godkända modifieringar enligt Roadsport C: 132hk
Renoverad 200901-05
Nya kolvringar (2009) och samtliga lager (2002) i blocket.
Balanserad vevaxel.
Renoverad topp, juli 2007. Bytt styrningar, slitna ventiler och slipat säten.
Lättat svänghjul - väger nu ca 6 kg och balanserat tillsammans med tryckplattan.
Omhonad motor mars 2009. Nya packningar och kolvringar.
Tvättbart raceluftfilter i originalinsug.
Extraktorgrenrör, hemmagjort enligt "seriös" ritning.
Kort oljefilter 59mm (118-123 mm original), MANN W77/2, pga närhet till extraktorgrenrör.
Olja: (Normalt: Castrol Formula RS 10W60 (Heter nu Edge.)) Just nu: Biltema Helsyntetisk motorolja 5W–50.
Tändningen uppdaterad med MSD 6AL tändbox, MSD Blaster 2 spole
Tändkablar MSD Magnacore 8.5M custom made (enligt originalmått):
-Cyl 1: 80 cm mellan kontakterna, 90g och rak.
-Cyl 2: 80 cm mellan kontakterna, 90g och rak.
-Cyl 3: 65 cm mellan kontakterna, 90g och rak.
-Cyl 4: 50 cm mellan kontakterna, 90g och rak.
-Spole: 24 cm mellan kontakterna, 90g och 90g.
Lambdasond för att hålla koll på bränsleblandningen.
Knocklink för att hålla koll på spikningar.
Bromsad till: 132hk på TG Motor 090924.
Kamrem, remspännare och generatorremmen bytade 20100405.

Bromsar
M471 konverterad till 931/944 bromsar dvs skivor runt om och ny Ate huvudbromscylinder.
Motul 600 Racing bromsvätska. (2010)
Nya Sebro skivor runt om och Ferodo gatklossar fram och Porsche standard bak. (2007)
Renoverade och gulkromaterade ok. (2007)
Ställbar bromsvåg inifrån bilen.

Chassi
Coilovers, dvs ombyggd och utan torsionsstavar.
Stötdämpare: Biltema sport
Fjädrar: fram HR 100kp/cm (=560 lb/in), bak Faulkner ca 700 lb/in
Drop-stop och krängningshämmare endast fram: 23,5 mm (924 turbo)
Hjulupphängningen: fram Teflonbussningar, bak Delrinringar
Hjulinställningar:
Ställbara fjäderbenstopplagringar för smidigare camberinställningar från Ground Control.
Camber fram/bak: 2,5'/3,1'
Caster: 2,5'
Toe in fram/bak: 0,10'/0,10'

Cornerweight'ad Juli 2007 hos Stefan i Flädie(Goagubbar) 15 liter bensin:
VF: 268 kg, HF: 249,5 kg, VB: 275,5 kg, HB: 263 kg
Viktfördelning (fram/bak): 49/51 (517,5 kg/538,5 kg)
Totalvikt: 1056 kg med 90 kg förare och ca 15 liter i tanken.
X-vikt (diagonal): 49,7%


Interiör
Urplockad inredning
Bortskuren reservhjulsbalja och täckt med aluminiumplåt.
2 st Racerstolar, Förare: OMP Grip , Passagerare: Cobra Monaco
OMP-ratt
6-punktsbälte TRS
Störtbåge (reggad med den)
Tryckknappshuvudströmbrytare (Armtech 70BC04, http://www.armtech.co.uk)
Lap-timer Rollcentre T200
Lambdamätare
Knocklink
Ny växelspak 091125

Exteriör
Lexanrutor (3mm) i baklucka och sidorutor.
Glasfiber i motorhuv, taklucka och kofångare fram och bak.
Cup-backspeglar från Real Car.
Nytt växelkors för distinktare växlingar.

Fälgar och Däck
Cookie Cutters 7x15" ET 23.
205/50-15 Toyo Trampio R888 E-märkta.

Att göra-lista (OBS! Ej i prioriteringsordning)
Lätta svänghjulet. Har blivit godkänt i Roadsport nu och lite rappare respons är inte fel.Klart!
Konvertera bromsar till 931 eller 944. Vill gärna ha vagnbok på bilen och då måste det gå att registreringsbesiktiga bilen med de förändringar man gjort. Volvo- och Saab-bromsar känner alla besiktningsmän till så det blir till att uppdatera.Klart!
Ställa in cornerweight. Klart!
"Gröpa" ur högerdörren.Klart!
Byta krängningshämmaren mot drop-stop Klart!
Lätta glasfiberhuven Klart!
Sätta i tändningsförstärkare MSD 6 AL Klart!
Sätta i katalysator. Dispens i MSCC gäller än.
Modifiera/kapa originaltank. Behöver inte 63 liters tank som väger för mycket.
Bromsa och ställa in motorn optimalt. Alltid kul att veta vad man har under huven.Klart! 132hk
Fixa kallare luft till insuget.Klart!

Kul/bra att ha
Bränslecell, 20-30 liters, istället för originaltank om jag inte får någon hjälp med modifiering av originaltanken.
ABS-bromsar
Vinge alt 944 bakspoiler
Fjäderbenstag (Strut braces på engelska) - Behövs inte enligt klassvinnaren i Engelska 924 cupen.
Generator från en Daihatsu Charade '94 - '00 (45A) - i de äldre Charade sitter 40A.
ODYSSEY Lättvikts Batteri PC 680

Vikter
Vikt (20070725): 1056 kg med 90 kg förare och 15 liter bensin. (~950kg torr)
Vikt/Effekt (20090924: 1056/132 = 8 kg/hk
Bilen får väga minst 876 kg enligt Roadsport C reglementet.
Med bara vinge: 919 kg
Med bara ABS: 919 kg
Med vinge och ABS: 963 kg

Racetider
Knutstorp (20100417): 1:16.755
Sturup(20090510): 1:16.828

Ha det bättre
Goran
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Goran on 2012-11-25 22:04:57, edited 84 times in total.
Fd MSCC medlem
PCS 7209
Fd min bil 1: 931 -80 viewtopic.php?f=17&t=1975
Fd min bil 2: 924 RS (N/A) -83 viewtopic.php?f=17&t=8357
Nuvarande bil: Alfa Romeo 156 2.5 V6 -99

User avatar
Eddie Varvstopp
Addict
Posts: 1409
Joined: 2004-03-29 17:06:51
Bilmodell: 944
Årsmodell: 1984
Location: Kävlinge
Contact:

#2 Post by Eddie Varvstopp »

Kul att du lägger upp bilen här också Goran :d=: !
Jag kan rekomendera Erland Cox på http://topplocksverkstan.se/ i Värpinge om du skall renovera toppen (om du inte gör det själv). Han fixade min och det blev riktigt bra :D .

Lycka till med skruvandet så vi kan mötas på banan :wink: :D .
Edvin Persson
944 N/A -84 | MSCC - PCS #8526 PCSR | Sponsorer: Autoexperten Lund - FHRacing | Min Blogg: http://eddievarvstopp.se

User avatar
Pär Hylander
Raceputte
Posts: 4392
Joined: 2004-03-29 12:40:09
Bilmodell: Saknar en Porsche
Location: Laholm
Contact:

Re: 924 -83 | Roadsport C

#3 Post by Pär Hylander »

goc931 wrote:Chassi
Fjädrar: fram HR 650 lb/in, bak Faulkner ca 700 lb/in
Krängningshämmare endast fram: 924 turbo (23 mm)
Det låter ju extrem understyrt...!

Hjulkonstant fram ca 650 * 0,95^2 blir ca 590 tummar per pund
Hjulkonstant bak ca 700 * 0,6^2 (?) blir ca 250 tummar per pund
+ krängare enbart fram.....

Som referens min gule
Hjulkonstant fram 270
Hjulkonstant bak 230
Krängare fram och bak


Kul bil, blir en utmaning att få sprutt på den med såpass lite effekt!
Pär Hylander
_______________________________
Buskör för lite

User avatar
headline
Addict
Posts: 1445
Joined: 2004-05-15 19:03:28
Location: Göteborg
Contact:

Re: 924 -83 | Roadsport C

#4 Post by headline »

Hallå Goran!

Kul med ny bil! Verkar vara en bra bil utan en massa jobb! Grattis!
Pär Hylander wrote:
Kul bil, blir en utmaning att få sprutt på den med såpass lite effekt!
Jämför man med 116 hk-miatorna så borde det ju inte vara några som helst problem med farten kan man ju tycka, på pappret i allafall! :D För jag antar att det blir MGCC som gäller eller?

Mvh Gustav
Mvh Gustav

Bilen: Porsche 944 -85/2

Goran
Turbo-Poster
Posts: 750
Joined: 2004-03-29 21:11:24
Bilmodell: Ingen Porsche
Årsmodell: 1982
Location: Bjärred
Contact:

#5 Post by Goran »

Eddie Varvstopp wrote:Kul att du lägger upp bilen här också Goran :d=: !
Jag kan rekomendera Erland Cox på http://topplocksverkstan.se/ i Värpinge om du skall renovera toppen (om du inte gör det själv). Han fixade min och det blev riktigt bra :D .

Lycka till med skruvandet så vi kan mötas på banan :wink: :D .
Hej Edvin

Jag har redan honom i planerna. Har inte bokat tid än då jag vill plocka ur motorn först. Jag har pratat med Lars Brunndahl om att låna hans lyft. Sen skulle jag behöva ett handtag eller två en kväll för att lirka ut motorn. Finns det en möjlighet??? :?: :wink:
Pär Hylander wrote:Det låter ju extrem understyrt...!

Hjulkonstant fram ca 650 * 0,95^2 blir ca 590 tummar per pund
Hjulkonstant bak ca 700 * 0,6^2 (?) blir ca 250 tummar per pund
+ krängare enbart fram.....

Som referens min gule
Hjulkonstant fram 270
Hjulkonstant bak 230
Krängare fram och bak


Kul bil, blir en utmaning att få sprutt på den med såpass lite effekt!.
Hej Pär

Jag har inte gjort några egna beräkningar utan bara gått på rekommendationer från Peter Utzon och Otto Dürholt.
Siffrorna har jag fått av bilens förre ägare och han har fått hjälp av Otto att få ihop hjulupphängningen och han i sin tur har liknande värden som Peter kör med. Både Otto och Peter har redan väl dokumenterad racinghistoria med mängder av vinster, så jag ser ingen anledning till att ifrågasätta det.
Jag vågar i alla fall inte ifrågasätta det förrän jag har fördjupat mig i tekniken och formlerna.

Det finns två skolor vad jag förstått:
1) Låt fjädrarna sköta grovjobbet och finlira med krängningshämmarna.
Utzon har t ex inga krängningshämmare alls, varken fram eller bak. Dock har han drop-stops fram som har lite samma effekt som krängningshämmaren. Som när vajern till innerhjulet blir spänd i en kurva och hjulet vill lyfta. Vajern håller då in fjädern som inte tillåts fjädra ut och lyfta bilen ytterligare. Men det vet du redan hur det funkar. Fördelen är att man slipper vikten från en krängningshämmare för drop-stop arrangemanget är bara en lätt vajer som håller ihop fjädern.
Har inte Otto också drop-stops förresten? :?:

2) Andra låter fjädrarna ta finliret och har sen, lite lätt överdrivet, telefonstolpar som krängningshämmare.

Effekten känns spontant som att det blir lite hårdare gång i vanlig trafik i första exemplet då hårdheten alltid ligger i så att säga, medan man i det andra exemplet bara får styvheten vid svängar. Sen är det en inställningssak efter hur man kör.

Nu har jag fått ytterligare en punkt till min lista. :cry: :wink: Drop-stop får läggas in för lättningens skull.

Som du säger så är den lite undermotoriserad eller för tung för att ligga optimalt i klassen. Dock så har jag fått indikationer från förra ägaren att det finns potential i bilen för Roadsport C som serien ser ut nu med vinnartider kring 1.14-1.15 på Knutstorp. Men han är säkert en snabb förare och jag är för bekväm vilket såklart inte är optimalt. :D


mvh
Goran
Fd MSCC medlem
PCS 7209
Fd min bil 1: 931 -80 viewtopic.php?f=17&t=1975
Fd min bil 2: 924 RS (N/A) -83 viewtopic.php?f=17&t=8357
Nuvarande bil: Alfa Romeo 156 2.5 V6 -99

Goran
Turbo-Poster
Posts: 750
Joined: 2004-03-29 21:11:24
Bilmodell: Ingen Porsche
Årsmodell: 1982
Location: Bjärred
Contact:

Re: 924 -83 | Roadsport C

#6 Post by Goran »

headline wrote:Hallå Goran!

Kul med ny bil! Verkar vara en bra bil utan en massa jobb! Grattis!
Pär Hylander wrote:
Kul bil, blir en utmaning att få sprutt på den med såpass lite effekt!
Jämför man med 116 hk-miatorna så borde det ju inte vara några som helst problem med farten kan man ju tycka, på pappret i allafall! :D För jag antar att det blir MGCC som gäller eller?

Mvh Gustav
Hej Gustav

Ja, jag hoppas slippa meka lika mycket som du har gjort. Det är imponerande läsning att följa din biltråd. :D

Det blir MGCC till en början sen hade det varit kul att ställa upp i en nationell tävling som SPVM på Knutstorp under Svenskt Sportvagns Meeting.
Både jag, grabbarna i Miatorna och Fredrik i Fiero'n kämpar med kraftig övervikt. De två senare gör det mycket framgångsrikt. Jag ska ge det ett försök. :wink:

Vi ses
Goran
Last edited by Goran on 2006-08-27 14:44:43, edited 1 time in total.
Fd MSCC medlem
PCS 7209
Fd min bil 1: 931 -80 viewtopic.php?f=17&t=1975
Fd min bil 2: 924 RS (N/A) -83 viewtopic.php?f=17&t=8357
Nuvarande bil: Alfa Romeo 156 2.5 V6 -99

Goran
Turbo-Poster
Posts: 750
Joined: 2004-03-29 21:11:24
Bilmodell: Ingen Porsche
Årsmodell: 1982
Location: Bjärred
Contact:

#7 Post by Goran »

Status på bilfronten:
Listerna är uppe. Tack brorsan. Tur att du också föddes, annars hade det tagit längre tid.
I morgon lyfter jag bilen och tittar till den undertill. Ska försöka klura ut hur jag ska återfå en handbroms på bilen. Jag behöver ett "interface" mellan handbromskablar från Porsche 924 handtaget och Saab 9000 ok. Ingen annan som har en sådan konstellation?
Jag får helt enkelt beställa hem delarna och pussla ihop det...om det går.

Ingen som har några av detaljerna till övers och som kan tänka sig att sälja alternativt ge bort det istället för att skrota?

mvh
Goran
Fd MSCC medlem
PCS 7209
Fd min bil 1: 931 -80 viewtopic.php?f=17&t=1975
Fd min bil 2: 924 RS (N/A) -83 viewtopic.php?f=17&t=8357
Nuvarande bil: Alfa Romeo 156 2.5 V6 -99

User avatar
Eddie Varvstopp
Addict
Posts: 1409
Joined: 2004-03-29 17:06:51
Bilmodell: 944
Årsmodell: 1984
Location: Kävlinge
Contact:

#8 Post by Eddie Varvstopp »

goc931 wrote: Hej Edvin

Jag har redan honom i planerna. Har inte bokat tid än då jag vill plocka ur motorn först. Jag har pratat med Lars Brunndahl om att låna hans lyft. Sen skulle jag behöva ett handtag eller två en kväll för att lirka ut motorn. Finns det en möjlighet??? :?: :wink:

.....


mvh
Goran
Jodå, Goran det finns möjlighet att komma ut och hjälpa dig, hojta till så ser vi när det passar :wink: :D .

F.ö. undrar jag inte om 931:an du hade var understyrd i sättningen när du hade den. I.v.f. så skadar det inte att prova och skulle det visa sig att det inte passar är det inte hela värden att byta fjädrar.

Jag tror absolut du kan hävda dig i MGCC KM med den bilen :d=: .
Edvin Persson
944 N/A -84 | MSCC - PCS #8526 PCSR | Sponsorer: Autoexperten Lund - FHRacing | Min Blogg: http://eddievarvstopp.se

User avatar
Cédric
Addict
Posts: 4611
Joined: 2004-09-20 22:10:24
Bilmodell: 924 turbo, 924
Årsmodell: 1980
Location: Stockholm
Contact:

#9 Post by Cédric »

Gorans gamla 931a, patands alltså, kan jag efter dagens provkörning i konbana säga att den inte är understyrd. Verkligen inte.

Per: Kan du verkligen räkna på mr 0.6, Jag trodde det gällde torsionsstavar. Det borde ju bli väldigt annorlunda om man flyttar fjädern till dämparen.

User avatar
patand
Moderator & Raceputte
Posts: 25403
Joined: 2004-05-03 14:00:48
Bilmodell: 924 Turbo
Årsmodell: 1980
Location: Oxelösund
Contact:

#10 Post by patand »

Eddie Varvstopp wrote:F.ö. undrar jag inte om 931:an du hade var understyrd i sättningen när du hade den
Näe det tycker jag då rakt inte att den är, jag tycker den har fin balans med lagom överstyrning! :)
Cédric wrote:Gorans gamla 931a, patands alltså, kan jag efter dagens provkörning i konbana säga att den inte är understyrd. Verkligen inte.
Tack för stödet Cédric! ;)

Hmmm fick nästan för mig att du gillade sättningen i chassiet, även om det är lite hårt för gatkörning. Du verkade inte ha så mycket emot de extra 45hk i turbomotorn heller förresten... :D 8)
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;

Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]

User avatar
Eddie Varvstopp
Addict
Posts: 1409
Joined: 2004-03-29 17:06:51
Bilmodell: 944
Årsmodell: 1984
Location: Kävlinge
Contact:

#11 Post by Eddie Varvstopp »

patand wrote:
Eddie Varvstopp wrote:F.ö. undrar jag inte om 931:an du hade var understyrd i sättningen när du hade den
Näe det tycker jag då rakt inte att den är, jag tycker den har fin balans med lagom överstyrning! :)
Cédric wrote:Gorans gamla 931a, patands alltså, kan jag efter dagens provkörning i konbana säga att den inte är understyrd. Verkligen inte.
Ja, där ser man hur fel man kan ha :oops: . Jag kommer ihåg vilka framfjädrar det var på den bilen men jag missar alltid den speciella bakvagnen :( . Nu ber jag om ursäkt och kryper tillbakt under min sten.. :oops: :oops:
Edvin Persson
944 N/A -84 | MSCC - PCS #8526 PCSR | Sponsorer: Autoexperten Lund - FHRacing | Min Blogg: http://eddievarvstopp.se

User avatar
patand
Moderator & Raceputte
Posts: 25403
Joined: 2004-05-03 14:00:48
Bilmodell: 924 Turbo
Årsmodell: 1980
Location: Oxelösund
Contact:

#12 Post by patand »

Eddie Varvstopp wrote:Ja, där ser man hur fel man kan ha :oops: . Jag kommer ihåg vilka framfjädrar det var på den bilen men jag missar alltid den speciella bakvagnen :( . Nu ber jag om ursäkt och kryper tillbakt under min sten.. :oops: :oops:
Ingen fara Eddie! :)

Du kan ju känna lite på bilen vid KM5 sen, gunga på bakändan så kanske du kommer ihåg det ett tag efteråt. :)

Kul att folk verkar känna till bilen iaf! :)
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;

Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]

Goran
Turbo-Poster
Posts: 750
Joined: 2004-03-29 21:11:24
Bilmodell: Ingen Porsche
Årsmodell: 1982
Location: Bjärred
Contact:

#13 Post by Goran »

Hej

Jag har uppdaterat förstasidan med lite bilder. :)

Status:
Väntar fortfarande på besked från Porsche angående registreringsbesiktning för uppdatering av bromsar från 924 till 931 eller 944. :x Min kontaktperson har slutat, men en annan har faktiskt tagit över ärendet. Kryss i taket, att det verkligen gjorts en ordentlig avlämning. :)
Jag räknar med att det inte blir några problem och har därför gett mig in i förhandlingar av bromsdelar. Man måste komma vidare. Våren kommer med stormsteg och jag har en lång lista.

Kommer också att börja leta efter Cookie cutters 7x15" alternativt även BBS 8x15".

Jag har fått pengarna för min stulna gamla bil, nej den har inte återfunnits :cry: , och ska i veckan inhandla lämplig dragbil som BMW 520 eller Audi 100. Frun vill ha en liten billig bil istället...men det får hon inte. :wink:

mvh
Goran
Fd MSCC medlem
PCS 7209
Fd min bil 1: 931 -80 viewtopic.php?f=17&t=1975
Fd min bil 2: 924 RS (N/A) -83 viewtopic.php?f=17&t=8357
Nuvarande bil: Alfa Romeo 156 2.5 V6 -99

Goran
Turbo-Poster
Posts: 750
Joined: 2004-03-29 21:11:24
Bilmodell: Ingen Porsche
Årsmodell: 1982
Location: Bjärred
Contact:

#14 Post by Goran »

Julen är redan här hos mig. :toot:
Porschetomten var och lämnade två tunga och hårda paket fulla med 944bromsar, nav och spindlar. :#drool:

Ok, visst renoveringsbehov föreligger visserligen, men jag är ingen blingare så någon färg kommer inte på, utan det blir bara till att putsas rent och fylla sin funktion på plats.

God Jul och Gott Nytt År
Goran - glad som en speleman :D

PS. Åker till USA i Januari och ska köpa fin digitalkamera. Det kommer mer bilder då.
Fd MSCC medlem
PCS 7209
Fd min bil 1: 931 -80 viewtopic.php?f=17&t=1975
Fd min bil 2: 924 RS (N/A) -83 viewtopic.php?f=17&t=8357
Nuvarande bil: Alfa Romeo 156 2.5 V6 -99

User avatar
patand
Moderator & Raceputte
Posts: 25403
Joined: 2004-05-03 14:00:48
Bilmodell: 924 Turbo
Årsmodell: 1980
Location: Oxelösund
Contact:

#15 Post by patand »

Härligt att du fick tag i delar Goran! :D Ska bli verkligt kul att se hur snabb den där 924an blir! Den verkar bli väldigt seriös iaf! :D
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;

Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot]