Får be om ursäkt för vääldigt sent skrivande.. Haft allt för mycket andra projekt o jobb att tänka på. men förra helgen så tog jag återigen tag i Porschen
Breddningen kommer jag att hoppa! då jag aldrig kunde tro att en "oriktig" porsches delar kostar bra mycket mer än en gammal audis

och jag behöver många delar....
Motor och växellåda har iaf monterats ur efter en kvälls stressande, det var trångt!!! och någon föregående stjärna till mekaniker som rundat bultar och b.la svetsat fast wg röret i wg;en höjde humöret....
Karossen har svetsning påbörjats på utav en bekant som påstod att det var så "lite" så att det kunde han hjälpa till med, karossen beräknas komma till garaget om 2-3v, för att sedan skrapas under och fina till. Då kan jag även plocka ner bakvagn för blästring, genomgång och byta lager i transerferaxeln..
Växellådan gjorde jag översyn på idag rengöring, byte av packboxar och fick ta till lite zink färg på den.
Listan är lång (alldeles för mkt stressande för att kunna åka o köpa glass nästa sommar)..
Men hoppas att på söndag ta tag i motorn med en lättare översyn, rengörning, sotningssats o kamrem.
och under veckan blästra de mesta runtomkring och lägga på pulverlack.
Skall försöka ordna lite bilder(=
/lars