Babianarsle kan du vara själv!Mattias 924 wrote:Babianarsle heter det förresten.
924 -76 | Bonusgrabbens!
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Sitter och jagar släp just nu... fattar inte hur så många firmor som hyr ut släp kan vara stängda på söndagar! Folk behöver väl släp på söndagar också!
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- Cédric
- Addict
- Posts: 4621
- Joined: 2004-09-20 22:10:24
- Bilmodell: 924 turbo, 924
- Årsmodell: 1980
- Location: Stockholm
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Såg den också på blocket, kul att du snappade upp den! 76or är intressanra, ibland känns det som det bara är karossformen den har gemensamt med dom senare 924orna, mycket märkligt att porsche gjorde om så mycket efter bara 2 modellår. Lätt borde den vara iaf, det är fint med dom tidiga bilarna. Hur ska dem användas är tanken?
924 Turbo
www.instagram.com/garagecedric/
www.instagram.com/garagecedric/
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Du har rätt Cédric, den är lätt, 1160kg är tjänstevikten!
Användningen återstår att se. Men jag tror det kan bli en trevlig snygg gatbil för kurviga vägar.
Nu är den precis hemkommen:
Nu ska den lastas av, försiktigt.
Användningen återstår att se. Men jag tror det kan bli en trevlig snygg gatbil för kurviga vägar.
Nu är den precis hemkommen:
Nu ska den lastas av, försiktigt.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- [Bobo]
- Addict
- Posts: 3890
- Joined: 2010-09-04 19:38:44
- Bilmodell: 931-81
- Årsmodell: 1981
- Location: Linköping
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Blir mer och mer nyfiken på vart den kommer ifrån...
Skärmblinkers fanns väl inte -76?
Skönt att du fick hem den!
Bobo
Skärmblinkers fanns väl inte -76?
Skönt att du fick hem den!
Bobo
996 -99 | Ocean Blue
931 -81 | Alpinweiß
944 S2 -91 Zyclam Red - SÅLD
924 -82 Vintersläden II - SÅLD
924 -83 Vintersläden - SÅLD
944 -83 Indishrot - SÅLD
Jaguar XJC | Projektet
931 -81 | Alpinweiß
944 S2 -91 Zyclam Red - SÅLD
924 -82 Vintersläden II - SÅLD
924 -83 Vintersläden - SÅLD
944 -83 Indishrot - SÅLD
Jaguar XJC | Projektet
- Bathory
- Addict
- Posts: 3571
- Joined: 2004-10-30 20:43:31
- Bilmodell: 924
- Årsmodell: 1984
- Location: Grästorp
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Ser fin ut Patrik.
Kul med en till
Sven
Kul med en till
Sven
Porsche 911-82 (Såld)
Porsche 931-79 (skrotad)
Porsche 944-84 (Smälld)
Porsche 924-84 (såld)
Porsche 931-79 (Såld)
Porsche 924-80 (Skrotad)
Porsche 924-84 (Såld)
Porsche 931-80 (Pågående bygge)
Porsche 931-79 (skrotad)
Porsche 944-84 (Smälld)
Porsche 924-84 (såld)
Porsche 931-79 (Såld)
Porsche 924-80 (Skrotad)
Porsche 924-84 (Såld)
Porsche 931-80 (Pågående bygge)
-
- Carrera-Poster
- Posts: 365
- Joined: 2004-03-29 10:06:20
- Bilmodell: Porsche 944 turbo
- Årsmodell: 1986
- Location: STHLM
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Ser fin ut, jag gillar färgen! Bakljusrampen var ju hur snygg som helst belyst !!
Mvh/ Jimmy
http://www.garaget.org/JimProfit
http://www.garaget.org/JimProfit
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Den kommer från Tyskland. Jag blev också förvånad över sidoblinkersen. Men hittade original handbok i handskfacket:[Bobo] wrote:Blir mer och mer nyfiken på vart den kommer ifrån...
Skärmblinkers fanns väl inte -76?
Med stämplar från första försäljningen:
Och ett par servicestämplar:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Tack Sven och Jim! Färgen är faktiskt skitsnygg, speciellt i lagom solljus! Synd att jag hittade lite rost (bubblor under färgen) på passagerardörren, men sådant går ju att åtgärda.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
De ställbara dämparna fram visade sig vara Koni:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Nu får ni hålla er ett tag, för nu har jag ätit lunch klart och ska ut och se om det går att få fart på bilen!
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- [Bobo]
- Addict
- Posts: 3890
- Joined: 2010-09-04 19:38:44
- Bilmodell: 931-81
- Årsmodell: 1981
- Location: Linköping
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Då var det mysteriet löst!patand wrote:Den kommer från Tyskland. Jag blev också förvånad över sidoblinkersen.[Bobo] wrote:Blir mer och mer nyfiken på vart den kommer ifrån...
Skärmblinkers fanns väl inte -76?
Kanske är samma problem som tidigare resulterat i ett par nya skärmar från en senare modell, vilket skulle förklara varför den har sidoblinkers...patand wrote:Synd att jag hittade lite rost (bubblor under färgen) på passagerardörren, men sådant går ju att åtgärda.
Hatar när det händer.patand wrote:De ställbara dämparna fram visade sig vara Koni.
Håller tummarna!patand wrote:Nu får ni hålla er ett tag, för nu har jag ätit lunch klart och ska ut och se om det går att få fart på bilen!
Bobo
996 -99 | Ocean Blue
931 -81 | Alpinweiß
944 S2 -91 Zyclam Red - SÅLD
924 -82 Vintersläden II - SÅLD
924 -83 Vintersläden - SÅLD
944 -83 Indishrot - SÅLD
Jaguar XJC | Projektet
931 -81 | Alpinweiß
944 S2 -91 Zyclam Red - SÅLD
924 -82 Vintersläden II - SÅLD
924 -83 Vintersläden - SÅLD
944 -83 Indishrot - SÅLD
Jaguar XJC | Projektet
- Janne J
- Addict
- Posts: 1328
- Joined: 2013-01-01 13:47:35
- Telefon: 0705829625
- Bilmodell: 911SC, 944S2
- Årsmodell: 1990
- Location: Kinna
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Livekamera tackpatand wrote:Nu får ni hålla er ett tag, för nu har jag ätit lunch klart och ska ut och se om det går att få fart på bilen!
PCS 13359, 911SC-82, Mustang HT 65
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Det hade ju varit kul! Men ni hade nog inte orkat kolla hela tiden, det tog ju trots allt nästan 2 1/2 timme innan det blev dags för provtur! 13:30 skrev jag här att jag var klar med lunchen och 15:54 SMS:ade jag far att den gick!Janne J wrote:Livekamera tack
Men vi kanske ska backa historien en bit, jag började faktiskt inte med att försöka få fart på motorn utan jag tog bort BHn först och för att få bort den var jag tvungen att ta bort regplåten, skönt att få bort den i mitt tycke anskrämliga kromade skylthållaren också. Stötte på lite patrull när jag skulle ha bort en av skruvarna som höll fast hållaren. Fick ta fram vinkelslipen och ta bort skallen på den. Men sen var det löst och BHn kunde tas bort och jag kunde svabba bort smutsen som var under den.
BHn (någon som vill köpa?):
Kromad skylthållare (också till salu):
Front utan BH (men fortfarande med världens största varselljus... 80-tal så det förslår):
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 924 -76 | Impulsköpet
Ja så var det dags att öppna huven då!
Konstaterade att batteriet var dött och tog då fram ett batteri som tidigare suttit i min dieselaudi. Passade som en smäck och det har gott och väl kräm kvar för att starta en gammal bensinare mitt i sommaren.
Provade köra runt motorn på starten och den gick ju runt med bra fart. Hörde dock ingen bensinpump tyckte jag så för säkerhetsskull ordnade jag en kabel för att bygla den så jag visste att den går när jag försöker få igång bilen.
Den startade ändock inte. Ok, kolla runt lite i motorrummet, hittade en dålig slang mellan insug och "auxhiliary airvalve" (vad heter den på svenska, kalluftslidventil?). Rotade fram en annan slang i rätt dimension i gömmorna.
Fortfarande inget liv i kärran. Hmmm ok, har den gnista? Letade fram ett gammalt tändstift och lossade 1:ans tändkabel. La tändstiftet på lämplig plats på motorn. Men hur f-n ska jag se om det kommer gnista samtidigt som jag vrider på startnyckeln? Jo jag kom på att jag kunde lägga telefonen på fjäderbensstaget och tändstiftet precis under och filma tilltaget! Funkade perfekt och det var en fin gnista på stiftet.
Aha, så gnista finns det. Då borde problemet vara soppa iaf. Pumpen går ju men kommer det fram något till bränslehuvudet. Lossade anslutningarna för ledningarna mot spridarna på bränslehuvudet en i taget och det kom en liten dusch soppa vid varje. Bra tryck kvar i systemet efter flera minuter dessutom.
Men frågan kvarstod, varför soppaproblem? Skulle jag lossa alla spridarna för att se att det kom något ur dem? Det kändes jobbigt så jag tog en enklare väg för att vara säker på att motorn fick soppa, jag tjuvkopplade kallstartsventilen, en kabel till jord och en kabel som jag kunde ansluta till plus "at will" samtidigt som jag vred på startnyckeln.
*Host host* - *bludder* - *puttra* - *gå skapligt* - *dö*
Konstaterade att så fort jag gav den soppa genom att tvångköra kallstartsventilen så gick ju motorn! Det måste vara att den får dåligt med soppa genom spridarna alltså.
Orkade fortfarande inte tänkta tanken att behöva ta ur alla spridarna, det kan inte vara fel på alla 4:a... jag tog istället och provade att vrida upp bränsleblandningen på bränslehuvudet exakt 2 varv (det är ganska mycket!). Gjorde det ingen skillnade så visste jag ju vad ursprungsläget var.
Wroom! Nu gick den! Härligt! För lite soppa helt enkelt! Svarade dock inte riktigt bra på gas, men tillräckligt för en provtur.
Ringde far för att meddela nyheten och sen skulle det bli provtur.
När jag lagt på luren och skulle lägga igen huven så fick jag dock syn på den riktiga boven i dramat! En STOR spricka i bälgen från bränslehuvudet!
Hmmm hoppas jag har en annan bälg, annars får jag försöka tejpa eller på något sätt fixa denna temporärt så jag kan provköra. Kom då på att Mats hade skickat med mig diverse 924 grejor när han rensade garaget inför sin flytt. Rotade och DÄR, där fanns det en bälg som såg nästan ny ut! Mjuk och fin var den.
Så dit med nya bälgen och sen fick jag såklart ställa tillbaka den uppskruvade bränsleblandningen igen. Nu svarade bilen riktigt bra på gas dessutom (tror f-n det när inte luften sugs in i motorn från annan plats än via bränslevågen...)
Konstaterade att batteriet var dött och tog då fram ett batteri som tidigare suttit i min dieselaudi. Passade som en smäck och det har gott och väl kräm kvar för att starta en gammal bensinare mitt i sommaren.
Provade köra runt motorn på starten och den gick ju runt med bra fart. Hörde dock ingen bensinpump tyckte jag så för säkerhetsskull ordnade jag en kabel för att bygla den så jag visste att den går när jag försöker få igång bilen.
Den startade ändock inte. Ok, kolla runt lite i motorrummet, hittade en dålig slang mellan insug och "auxhiliary airvalve" (vad heter den på svenska, kalluftslidventil?). Rotade fram en annan slang i rätt dimension i gömmorna.
Fortfarande inget liv i kärran. Hmmm ok, har den gnista? Letade fram ett gammalt tändstift och lossade 1:ans tändkabel. La tändstiftet på lämplig plats på motorn. Men hur f-n ska jag se om det kommer gnista samtidigt som jag vrider på startnyckeln? Jo jag kom på att jag kunde lägga telefonen på fjäderbensstaget och tändstiftet precis under och filma tilltaget! Funkade perfekt och det var en fin gnista på stiftet.
Aha, så gnista finns det. Då borde problemet vara soppa iaf. Pumpen går ju men kommer det fram något till bränslehuvudet. Lossade anslutningarna för ledningarna mot spridarna på bränslehuvudet en i taget och det kom en liten dusch soppa vid varje. Bra tryck kvar i systemet efter flera minuter dessutom.
Men frågan kvarstod, varför soppaproblem? Skulle jag lossa alla spridarna för att se att det kom något ur dem? Det kändes jobbigt så jag tog en enklare väg för att vara säker på att motorn fick soppa, jag tjuvkopplade kallstartsventilen, en kabel till jord och en kabel som jag kunde ansluta till plus "at will" samtidigt som jag vred på startnyckeln.
*Host host* - *bludder* - *puttra* - *gå skapligt* - *dö*
Konstaterade att så fort jag gav den soppa genom att tvångköra kallstartsventilen så gick ju motorn! Det måste vara att den får dåligt med soppa genom spridarna alltså.
Orkade fortfarande inte tänkta tanken att behöva ta ur alla spridarna, det kan inte vara fel på alla 4:a... jag tog istället och provade att vrida upp bränsleblandningen på bränslehuvudet exakt 2 varv (det är ganska mycket!). Gjorde det ingen skillnade så visste jag ju vad ursprungsläget var.
Wroom! Nu gick den! Härligt! För lite soppa helt enkelt! Svarade dock inte riktigt bra på gas, men tillräckligt för en provtur.
Ringde far för att meddela nyheten och sen skulle det bli provtur.
När jag lagt på luren och skulle lägga igen huven så fick jag dock syn på den riktiga boven i dramat! En STOR spricka i bälgen från bränslehuvudet!
Hmmm hoppas jag har en annan bälg, annars får jag försöka tejpa eller på något sätt fixa denna temporärt så jag kan provköra. Kom då på att Mats hade skickat med mig diverse 924 grejor när han rensade garaget inför sin flytt. Rotade och DÄR, där fanns det en bälg som såg nästan ny ut! Mjuk och fin var den.
Så dit med nya bälgen och sen fick jag såklart ställa tillbaka den uppskruvade bränsleblandningen igen. Nu svarade bilen riktigt bra på gas dessutom (tror f-n det när inte luften sugs in i motorn från annan plats än via bränslevågen...)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
Who is online
Users browsing this forum: No registered users