Det blir nog att behålla 944an hela säsongen . Visst är man alltid sugen på att byta men det är inget som är planerat just nu.
Måste tyvärr ställa in, upptäckte precis att jag fått ett stort läckage på styrservon. Kommer kanske förbi och kollar på en stund.PeppeF wrote:Jag har tänkt att köra ikväll ! Då ses vi
Om det är DME-reläet så startar den inte alls. Enkelt att kolla med en bygling som man ersätter reläet med. Sätt ihop tre kablar med ett flatstift i var ände och ersätt DME-reläet med. Om bilen startar då men inte med reläet så är reläet dåligt.PeppeF wrote:Har dock lite strul med att den är svårstartad då den är varm vilket jag tror beror på DME-relät.
Just det ja, inte världens smidigaste placering! Men byglingen ger ju ett klart svar så det kan nog vara värt besväret.PeppeF wrote:Är bilen varm och jag ska starta den direkt inpå så går den inte igång alls.
Det klickar i startmotorn. Dock inga problem att putta igång den.
Får den kyla av lite så går den igång med visst besvär.
Läste om det på Clarks garage så jag ska testa byglingen nästa gång. Lite trångt att komma åt bara. På min gamla bil sitter det under ratten...
Jag segar också omkring på 3:an, 1,07:84 resulterade det i förra året. Tror inte det går nämnvärt fortare om man tappar ner på 2:an, men värt att prova förstås.PeppeF wrote:Jag fegar för mycket. 1,10 förra året på Sviestad men då segar jag på trean istället för tvåan...
Users browsing this forum: No registered users