Jag vill ha din brevlåda.. Det verkar komma många roliga saker dit!!

Någon Turbonetic-historia, det värsta är att jag inte har den exakta beteckningen. Men kan kräma ur klart mer effekt än orginal.Peedster wrote:Vilken turbo samt laddtryck kör du med Björn?
De lär räcka till för 26/8an men när jag byter till GTn så måste jag öka upp.
Ett tips, använd bilen i år och utvärdera den, sen kan du fundera på att göra ytterligarePeedster wrote:Sen funderar jag vad som krävs av en 944 för att kunna prestera riktigt bra tider på bana? Är faktiskt sugen på att skippa Clubsport stuket och gå all in på racerbygge. Dvs rensa ur helt, in med fullbur, plastskärmar/huv/rutor.
+1Erol wrote:Ett tips, använd bilen i år och utvärdera den, sen kan du fundera på att göra ytterligarePeedster wrote:Sen funderar jag vad som krävs av en 944 för att kunna prestera riktigt bra tider på bana? Är faktiskt sugen på att skippa Clubsport stuket och gå all in på racerbygge. Dvs rensa ur helt, in med fullbur, plastskärmar/huv/rutor.
förbättringar, vi är allt för många som bygger mer än vad vi kör med våra bilar.
Sen vet jag inte vad du menar med "riktigt bra tider" , din gamla bil som Bubby har är
ju riktigt snabb/konkuranskraftig då han håller GT3or i backspegeln på bana. Denna
bil är ju rätt original, med mattor, isolering original skärmar m.m, dvs. CS-stuk.
/ Erol
Users browsing this forum: No registered users