Nä, jag får sluta kolla denna tråden & ställa bilen ute någon natt nu under vintern för att påminna mig om att jag behöver mitt garage till bruksbilen...

Skitkul att se att hon får den behandling hon så väl behövde. Bra jobbat!
Klart du ska köpa tillbaka den!Sahlle_9xx wrote:Vad ska du ha för den?![]()
Nä, jag får sluta kolla denna tråden & ställa bilen ute någon natt nu under vintern för att påminna mig om att jag behöver mitt garage till bruksbilen...![]()
Skitkul att se att hon får den behandling hon så väl behövde. Bra jobbat!
Bobo är lite galen när det gäller att slipa och polera, så du behöver nog inte skämmas bland oss normala människor som är glada bara bilen funkar...GIII Racing wrote:Får nog putsa lite på min bil innan jag törs visa den
Tack så mycket!GIII Racing wrote:Supersnyggt,härligt med lite inspiration![]()
Får nog putsa lite på min bil innan jag törs visa den
Jag?! Nääee...patand wrote:Bobo är lite galen när det gäller att slipa och polera, så du behöver nog inte skämmas bland oss normala människor som är glada bara bilen funkar...
Jag har en i handskfacket.patand wrote:Vill du ha en innerbackspegel så har jag det i förrådet.
Lim för backspegel finns på Mekonomen. Funkat kanon de två gånger jag använt det.[Bobo] wrote:Jag har en i handskfacket.![]()
Funkat noll gånger för mig...patand wrote:Lim för backspegel finns på Mekonomen. Funkat kanon de två gånger jag använt det.[Bobo] wrote:Jag har en i handskfacket.![]()
Du har provat då?[Bobo] wrote:Funkat noll gånger för mig...![]()
Tänkte åka förbi den lokala glasnissen med ett leende och en vetekrans någon dag...
Fick det aldrig att fästa varken på rutan eller spegelfoten...patand wrote:Du har provat då?[Bobo] wrote:Funkat noll gånger för mig...![]()
Tänkte åka förbi den lokala glasnissen med ett leende och en vetekrans någon dag...
Glasnissen löser det säkert!
Har för mig att jag redan kollat upp det där och valt att förtränga vad den kostar...patand wrote:Det är inte säkert det är backventilen du behöver, du kan behöva en ny tryckackumulator och de kostar en rejäl slant.
Får nog bli så...patand wrote:Fixa en temporär knapp (man behöver inte göra någon åverkan öht på bilen) så kan du använda bilen medan du funderar på om det är värt pengarna på en vinterbil.
Users browsing this forum: Bing [Bot]