Tar jag bort handbromsgrejorna blir väl bilen aldrig mer besiktigad, då är det stol ur och svetsning som gäller om man vill ha tillbaka det. Alltsammans väger väl max 4kg ...för lite uppsida på det, bättre att traggla ihop det ordentligt nu.
Dämpare

Tar jag bort handbromsgrejorna blir väl bilen aldrig mer besiktigad, då är det stol ur och svetsning som gäller om man vill ha tillbaka det. Alltsammans väger väl max 4kg ...för lite uppsida på det, bättre att traggla ihop det ordentligt nu.
Hej!safe wrote: ↑2024-02-26 16:47:23 Hittade en bild på min ebay aluminium kylare en 944 S2/turbo kylare enligt annonsen.
Bredvid ligger min original 924 kylare. Original vet jag ju inte om den är iofs... men storlekarna på anslutningar var samma som 924a och fläktkåpan satt på.
Min alukylare verkar ju mindre än din då Bengt.
Det är lite för tidigt för min del att uttala mig då jag inte ens kört den varm ännu ...rapport kommerNahpets wrote: ↑2024-05-19 21:16:01Hej!safe wrote: ↑2024-02-26 16:47:23 Hittade en bild på min ebay aluminium kylare en 944 S2/turbo kylare enligt annonsen.
Bredvid ligger min original 924 kylare. Original vet jag ju inte om den är iofs... men storlekarna på anslutningar var samma som 924a och fläktkåpan satt på.
Min alukylare verkar ju mindre än din då Bengt.
Hur har dessa eftermarknadskylare funkat?
Mina egna hade helt tappat det men på dessa dämparna så har även den som läcker gott och väl kvar umpf:en ...inte cykelpumpar
Korrigering:
Det är ju katastrof att jag inte ser skillnad på en fot och en tumme
Jag bytte till nya, det var de andra däcken som såg fina ut som pangade
Svårt att vara på banan på morgonen när de öppnar vid kl.17
Users browsing this forum: No registered users