Ja, visst gick det bra idag!Samuelf wrote:Kulan är faktiskt en pors(che)linskula! (Bad pun intended... Sorry...)
Det var skoj att få meka lite 924 igen. Jag har saknat min vinterhäst så enormt. Attan så skönt det var att allting flöt på bra idag. Det blev ju riktigt trevligt ljud i maskin med ditt avgassystem på. Ska bli skoj att se vad du hittar på med lacken. Och dina svarta fälgar gör sig grymt bra. Jag blev dock lite sugen på att kränga på mina 18" Asa Imola på den blåa. Jösses vad sportigt det kommer att se ut! ;D
Jag har ju en hel drös 108x4... Två uppsättningar Ace Dino 17" och så mina 15" Schmidt Revolution Modern Line 3pc, exempelvis... Samtliga i behov av lite uppfräschning men i gott skick. Måste ju gå att göra jätteskoj saker med. =)
Jag får starta en uppföljningstråd på den blåa. Tyvärr jobbar jag ju inte i ditt rasande tempo men lite uppdateringar då och då kan väl komma på tal. =)

Det blir ju, som någon konstaterade, alltid snyggt med svarta fälgar!
Men jag håller med om att det såg riktigt hårigt ut med 18" på... Tänk dig dom svarta!

Synd bara att det är lite löjligt att ha så stora fälgar när man har så små bromsar.

Angående tempot, det värsta är ju klart! Bara lite rostlagning kvar ju!

Bobo