En sak i taget blir det nu, fixa oljeläckaget är prio 1 (men jag tänkte kolla på lite smågrejer i väntan på ny packning) och sen får man kolla tändinställning osv när man kan låta den gå varm.
Hehe, snarare 70 hästar just nu.matsen wrote:Sven. Det låter så här om en 700hästars 931a!!!
Ja antingen det och/eller att kontakten till anslutningsblock B bakpå säkrings/relä hållaren inte var dittryckt ordentligt. Det är bra med elschema när dyligt ska undersökas.matsen wrote:spännande. Var det oxid som gjorde att poperiet inte funka också?
patand wrote:Du har helt rätt Cédric, synd bara att det är så bökigt att komma åt de där kontaktrosorna inne i kupén. Men igår åkte förarstolen ut så man kan ligga på rygg och fixa med elen, underlättar iaf litegrann.
Den gick ju redan häromdagen... nästan rent dessutom...Cédric wrote:Hoppas ni får den att gå snart !
Det var dessutom en jordkabel på popupmotorn som hade lossat, man såg den när man "klätt av" motorn.patand wrote:Ja antingen det och/eller att kontakten till anslutningsblock B bakpå säkrings/relä hållaren inte var dittryckt ordentligt. Det är bra med elschema när dyligt ska undersökas.matsen wrote:spännande. Var det oxid som gjorde att poperiet inte funka också?
Tack Mats!matsen wrote:Vad duktig du är Patrik. Jag är mycket glad över att jag engagerade dig.
Super dumper!!!
: - )
Users browsing this forum: Bing [Bot]