Den blev väl inte så kul då det var blött, dvs ganska långsamma varv, och sen vet jag ju inte hur man gör när man laddar upp på nätet?
Antar att man skall registrerar sig på Youtube eller dylikt, o så gäller det väl att få upp den där också!
Novis helt enkelt...
Fredrik Q / BTG 8.05
Varv totalt: 424 st
Söker Ringen-leksak!!
PCS 9581, BMW SC 650
Vad innebär ett långsamt varv i regn?
Känns som att en annan är glad som tusan om man lyckas med under 15 minuter på torrt och fint underlag utan trafik....
Leksak: Porsche 944 S2 -90
Min bruks: BMW 320dT -08
Fruns bruks: BMW 120iAM -10
Sommarglid: BMW 320iM cab -99 (E36)
Om jag fattat det rätt har du kört ca 150 varv på ringen iår....det motsvarar ca 20 timmar och över 300 mil i körning på ringen iår!!!!!!!!!
Fy tusan va kul...visar att det är kvalité i Porsche!
Att du har kört 8,05 är respekt.....det är snabbt...
Björn Karlsson wrote:Om jag fattat det rätt har du kört ca 150 varv på ringen iår....det motsvarar ca 20 timmar och över 300 mil i körning på ringen iår!!!!!!!!!
Fy tusan va kul...visar att det är kvalité i Porsche!
Samt att det är c:a 20 mil fram o tillbaka!! C:a 1300 mil i år, alla underbara.
Att du har kört 8,05 är respekt.....det är snabbt...
Tack Björn, men det är på de fria torra varven som tiderna kommer, då kan man få med farten genom kurvorna och behöver inte hålla på och väja eller släppa förbi.
Hur kul som helst, helt enkelt
Fredrik Q / BTG 8.05
Söker Ringen-leksak!!
PCS 9581, BMW SC 650
Samt att det är c:a 20 mil fram o tillbaka!! C:a 1300 mil i år, alla underbara.
Tack Björn, men det är på de fria torra varven som tiderna kommer, då kan man få med farten genom kurvorna och behöver inte hålla på och väja eller släppa förbi.
Hur kul som helst, helt enkelt
Släppa förbi? Händer det särskilt ofta för din del ?
Men jag förstår vad du menar...
Kul att bilen funkar bra och att du och bilen kommer bra överens!
Jag har ett bättre förslag... gör den mindre! 1,99Gb är ju en halv långfilm i DVD kvalitet och den kvaliten är knappast nödvändig!
Om jag visste hur man gjorde så skulle den redan ligga där! Kör Mac, och gratisprogrammet iMovie, och filmen är bara c:a 9 min.
I know nothing.........
Fredrik Q / BTG 8.05
Söker Ringen-leksak!!
PCS 9581, BMW SC 650