Idag har ja jobbat med fastsättning av front o nospanel blir färdig i morron me de så ska ta lite bilder då på hur de blir.
Lägger ut lite bilder ja tagit under byggets gång i fall ni e intresserade, har massor me sådana.
MVH Fredrik
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by nemo on 2006-02-14 22:40:40, edited 1 time in total.
Ytterligare lite mer bilder, tändsystemet ja använder mej av är mer
normalt hos dragracing bilar, lite over kill på min bil men ja fick de till ett bra pris o me 6st tändspolar, systemet lämnar så mycke kräm så man kan svetsa me de om man vill ingen risk att gnistan inte räcker till.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by nemo on 2006-02-15 09:22:06, edited 1 time in total.
Djävlars förbannade skit, kan inte lägga upp nå mer bilder, står att
kontot e fullt, kan någon hjälpa mej har ju massor me bilder o så på alla som ska tas. Måste man göra dom mindre för att få plats me fler eller kan man inte få mer utrymme, e ju tråkigt om man ska behöva dra ner på kvaliteen.
Har du inget utrymme på nätet att lägga upp bilderna på och sen länka dem därifrån? Normalt brukar man få utrymme till hemsidor från sin isp. Det utnyttjar jag till att lagra bilder på som jag vill lägga upp på forum och liknande.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Alla delar som är gjorda av PPF,alltså motordelarna insug downpipe osv håller otroligt hög klass.downpipen ser nästän skarvlös ut,otroligt fina svetsskarvar och sen att det är värmeskyddat,coatat..lånar din tråd lite nemo vet ganska mycket om den här bilen..den kommer att bli riktigt najs!