Du skulle ha köpt den! För då hade jag ju haft den på bilen nu...goc931 wrote:Själv fick jag erbjudande om att köpa en G31(931) låda med diffbroms för endast 14000 kr...

Du skulle ha köpt den! För då hade jag ju haft den på bilen nu...goc931 wrote:Själv fick jag erbjudande om att köpa en G31(931) låda med diffbroms för endast 14000 kr...
...och varit 10000 kr fattigare?patand wrote:Du skulle ha köpt den! För då hade jag ju haft den på bilen nu...goc931 wrote:Själv fick jag erbjudande om att köpa en G31(931) låda med diffbroms för endast 14000 kr...
Njae... kanske inte 10 tusen... men lite extra hade jag ju kunnat ge...goc931 wrote:...och varit 10000 kr fattigare?patand wrote: Du skulle ha köpt den! För då hade jag ju haft den på bilen nu...
http://etanol.nu/forum/viewtopic.php?p=8061#8061 bilder på rubbet, hela den tråden handlar om min konvertering.Peter Olesen wrote: Har du gjort något speciellet med din för att kunna köra på etanol?
Ja tyvärr har jag haft det.Peter Olesen wrote: Har du några problem med att starta när det är kallt?
Feel the power? Hur är det med banracingbestämmelser, valfritt bränsle eller? Ändringar tillåtna ändra komp tex?Peter Olesen wrote: Några andra tips just när det gäller etanolen?
Du hade alltså högt komp i tre cylindrar! Borde gå somPeter Olesen wrote: Har lite bilder till liggande från förra helgen då jag gjorde kompprov på motorn... hoppas få tid att lägga upp dom...
Peter Olesen wrote:Drog igång min gamla tråd på rejsa och då påpekade Patand att jag skulle hit igen...
Bilder är på gång...
Peter Olesen wrote:Jag har till om med skaffat en lite skylt till bruksbilen:
Users browsing this forum: No registered users