Ursch! Sicket väder . Nu känns våren j-vli långt borta Tur att man inte är färdig med bilen ännu. Vad skulle man annars sysselsätta sig med??
Kämpa på där ute i garagen
MVH XIIIM-Jocke
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Jag hoppas våren dröjer lite till...men det får gärna sluta snöa så att vägen ut till sjön blir farbar så jag får någon nytta av de nyinköpta vinterhjulen till 931an!
Jag håller med, detta var termometern imorse i umeå, t.o.m audi a4:an som jag kör i vanliga fall hostade till i morse när den skulle köras från parkeringen.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
thesaint wrote:Jag håller med, detta var termometern imorse i umeå, t.o.m audi a4:an som jag kör i vanliga fall hostade till i morse när den skulle köras från parkeringen.
-29 grader ?!
Då lär man att uppskatta sina värmeelement. Det kan till och med bli varmare inne om man öppnar dörren till kylen och frysen !
Hörde på radion i morse att vi på köpet får en kall vår, och att medeltempen kommer att ligga ungefär 1,5 grader under medeltempen för en medelvår. Jag kan tänka mig att soppan blir dyrare av samma orsak.
Vi hade -28,5 grader natten till måndag här på Bergsgården (ca 2 mil norr om Nyköping). Var väl "bara" runt -24 när jag gick ut med hundarna på morgonen men det bet i kinderna iaf och hundarna hoppade på 3 ben för att det var kallt om tassarna!
patand wrote:Vi hade -28,5 grader natten till måndag här på Bergsgården (ca 2 mil norr om Nyköping). Var väl "bara" runt -24 när jag gick ut med hundarna på morgonen men det bet i kinderna iaf och hundarna hoppade på 3 ben för att det var kallt om tassarna!
Å FY F-N! Va kallt......... Å hoppa i snön på sitt tredje ben asså
MVH XIIIM-Jocke
patand wrote:Vi hade -28,5 grader natten till måndag här på Bergsgården (ca 2 mil norr om Nyköping). Var väl "bara" runt -24 när jag gick ut med hundarna på morgonen men det bet i kinderna iaf och hundarna hoppade på 3 ben för att det var kallt om tassarna!
Å FY F-N! Va kallt......... Å hoppa i snön på sitt tredje ben asså
MVH XIIIM-Jocke
skönt att man inte ät själv på över att ha tröttnat på detta lapp-mögel. längtar till sommar och vår!! så man slipper klä sig som en michelin gubbe varje gång man ska ut i kylan..
Robert Nygårds
924 -83 (Såld)
BMW 318Ti -96 | Günther