Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest
Porsche boxster S -02, Svart
Porsche 944 -85 guld (väntar på ny motor) tråd kommer Porsche 944 Race -84 Såld Porsche 996 Carrera 4 -99 Såld
Bruksbil : BMW 320d -20 (man åker billigt )
Riktigt nice, har själv varit ute och sladdat lite med S2:an idag...
Men det vore nice om du skalade ner bilerna, så att vi som inte har
100 mbit-lina kan kolla på bilderna utan att behöva ta en kaffe under
tiden bilderna laddas upp...
Mvh Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Tjonken wrote:Jag har inte hittat nån is i närheten av Linköping, så det fick bli småvägar istället. =)
Är Roxen för liten för dej
Du får lära dej att inte göra så yviga svängar så bör även Roxen räcka att köra på.
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest
Porsche 944 -85 guld (väntar på ny motor) tråd kommer Porsche 944 Race -84 Såld Porsche 996 Carrera 4 -99 Såld
Erol wrote:Men det vore nice om du skalade ner bilerna, så att vi som inte har 100 mbit-lina kan kolla på bilderna utan att behöva ta en kaffe under
tiden bilderna laddas upp...
Mvh Erol
Hur gör man det då? Dom är ju redan nerminskade till 255kb.
Edit: Jag har luskat ut hur man gör nu. Ska tänka på det i fortsättningen
Last edited by Tjonken on 2010-01-07 08:57:22, edited 1 time in total.
"For every difficult, complicated and complex problem there is a simple, easy to understand wrong answer" - John Gall
Du får lära dej att inte göra så yviga svängar så bör även Roxen räcka att köra på.
Är det upplogat ute på roxen? Jag har inte varit och kollat själv, utan försökt hitta info på alla möjliga forum runt om i cyberrymden..
Jag vet inte om den är plogad...
Kan kolla men en kompis i Sandvik, om inte så har han traktor
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest