Då var man hemkommen från besiktningen med sin 924S och det gick väl rätt bra förrutom vänster spindelled som jag ska byta inom kort.
Däremot lade ja märke till att de faktiskt gjorde flera missar än tidigare..så som om torkarblad/spolare funkade, varningstriangeln, om bälterna funkade, blinkers/helljus funkade vilket jag tror de brukar kolla?(reservhjul förstår jag att de inte orkar kolla upp) Men nog brukar de allt vara lite mer nogga av sig...Den var väl så fin så de tog väl förgivet allt annat var OK
944 S -87. Diamantblåsilver (http://www.garaget.org/?car=182594)
924 S -86. Svart. (Såld av mig) Därefter älgkrockad. Lagad- omlackerad vinröd.
Trevligt, två stycker M Nilsson som besiktade sina idag då.
Min 944 åkte också in och ut på besiktningen idag. Inga anmärkningar, "Du den ser ut som ny under" och "Den har bara gått 9000 mil va? Känns nästan som ny" var de kommentarer jag fick.
Nu står oljebyte, frambromsrenovering, skärmbyte och ordentlig upphängning av avgassystemet på tur sen är det bara att tuta o köra
mystiska wrote:Trevligt, två stycker M Nilsson som besiktade sina idag då.
Min 944 åkte också in och ut på besiktningen idag. Inga anmärkningar, "Du den ser ut som ny under" och "Den har bara gått 9000 mil va? Känns nästan som ny" var de kommentarer jag fick.
Nu står oljebyte, frambromsrenovering, skärmbyte och ordentlig upphängning av avgassystemet på tur sen är det bara att tuta o köra
Är bilen helt återställd efter din lilla incident?
Tyvärr är den inte det. Skärmbytet är fortfarande inte gjort.. Skärmen ligger i garaget och väntar på lack, dörren bytte jag direkt men även den skulle behöva lack då kulören inte stämmer.
Men det kommer när jag får tummen ur.