Jag är helt inne på att lacka fälgarna på mina två nöjesmaskiner, problemet är att jag inte kan bestämma mig för vilken färg... Endast "ekrarna" skall lackas och ytterkanten blir fortsatt aluminiumpolerad. Eller skall jag verkligen lacka om dem?
Har ni någon åsikt?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Ja....jag är enig med fg talare...behåll som dom är...och om du tvunget ska lacka...då är det blanksvarta ekrar på den röda och helt mattsvarta på den blå, my 50 cents...
Skulle komplettera det med en mattsvart huv, kanske... Men jag har funderat på att strajpa ( ) den med ett par silverstripes över bilen, á la Petrus bil. Kanske passar bättre då med att behålla fälgarna som de är.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Behåll som de är iaf Triumphen! Vad jag kan komma ihåg hade inga bilar lackade fälgar på den tiden (kan ha fel, har hänt förr). Tycker den är såååå snygg som den är
Ulf "Mårten" Mårtensson
PCS # 9702
951 -88
Sandéns WG med hårdare fjäder, Bengts chip inkl 3 bar bränsleregulator & pysventil för högre laddtryck. Ingen kat. Bosch 044 bränslepump. S2-låda med lägre utväxling. Bilstein ClubSport kit. Momo RS 2 GT stolar. 911 3,6 turbokoppling.
Skulle komplettera det med en mattsvart huv, kanske... Men jag har funderat på att strajpa ( ) den med ett par silverstripes över bilen, á la Petrus bil. Kanske passar bättre då med att behålla fälgarna som de är.
Kanske ta bort japan NEONET
944N/A -84 (ut86) införskaffad av mig: maj 2003 (såld :(
Audi 100 Avant -94
www.laphroaig.com best in Whisky
http://webshop.cp-service.se customdelar turbo, grenrör, insug, avgas feritta, mm mm. titta in och se...
www.xlanderracing.se carrera cup
Mårten wrote:Behåll som de är iaf Triumphen! Vad jag kan komma ihåg hade inga bilar lackade fälgar på den tiden (kan ha fel, har hänt förr). Tycker den är såååå snygg som den är
Kul att Du gillar Trajjan. Som du ser på bifogade bilder (från -94) har jag haft den en tag. Revolution-fälgarna som sitter på kunde beställas både svarta och röda men mina har alltid varit alu. Nu blir det visst lite mycket Triumph
jerker67 wrote:Kanske ta bort japan NEONET
Det blir inget neon på min bil... Sorry Petrus!
Jag tar gärna emot fler åsikter, har inte bestämt mig hur jag skall göra än. Jag är inte så haj på PhotoShop, då hade det varit enklare att visualisera.
Riktigt fin Trajja. Vi hade en Spitfire MK IV i familjen innnan som jag saknar djupt. Den var också röd och hade faktiskt svarta fälgar med kromad kant, såg riktigt snyggt ut på den. Ska se om jag hittar någon bild...
Anton Nidsjö.
Mazda Mx-5 -92 med raceprepp
PCS#10373B
Anton N wrote:Riktigt fin Trajja. Vi hade en Spitfire MK IV i familjen innnan som jag saknar djupt. Den var också röd och hade faktiskt svarta fälgar med kromad kant, såg riktigt snyggt ut på den. Ska se om jag hittar någon bild...
Vore kanon. Tack!
Jag har letat lite efter bilder på kombinationen mörkblå 944 + svarta fälgar utan att lyckas än (letandet pågår). Någon annan som har, på egen eller annans bil?