Gå in på www.patandracing.se och under "dokument" hittar ni prislistan längst ner på sidan (för de som inte varit in på sidan förut så finns även mycket annat nyttigt att ladda ner).
(Tack till Ragnar för dokumentet!

Till 944?Adde_k wrote:Varför kostar ett oljefilter 8659:-? :/ Specialvariant i guld?
Läs första inlägget igen.Dan Winberg wrote:för oss oms inte är så haja vid datorn hur får jag ner den från FTP?
Vet inte varför Pehr la upp den på FTPn (kanske som backup), det är ju betydligt enklare att klicka in på min hemsida och hämta där.Dan Winberg wrote:för oss oms inte är så haja vid datorn hur får jag ner den från FTP?
Det var just därför! Om folk här lär sig att det finns en FTP och lär sig använda den så kan de ju själva ladda upp material dit. Att du lägger listan på din webplats gör ju allt för enkeltpatand wrote:(finns mycket nyttigt på FTPn också, men inte lika lättillgängligt för alla)
Jag gillar när det är enkelt...Pehr Johnsson wrote:Att du lägger listan på din webplats gör ju allt för enkelt![]()
Bra. Ifortsättningen skiter jag i FTPn och mailar dig istället så får du lägga upp allt skit på din web.patand wrote:Jag gillar när det är enkelt...Pehr Johnsson wrote:Att du lägger listan på din webplats gör ju allt för enkelt![]()
Users browsing this forum: Google [Bot]