Att sälja en 968
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: Att sälja en 968
Är bilen såld? Till Eskilstuna?
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- fullversion 944s2
- S-Poster
- Posts: 101
- Joined: 2008-04-08 18:31:48
- Bilmodell: Porsche 968 -92
- Location: Solna
- Contact:
Re: Att sälja en 968
Är den såld? Finns den kvar kommer jag gärna och tittar på den!
NilsRobin
944s2 -91 (såld)
968 -92 (såld)
944s2 -91 (såld)
968 -92 (såld)
- Erol
- Moderator
- Posts: 4350
- Joined: 2005-12-20 14:11:36
- Bilmodell: 951 Snart körbar
- Årsmodell: 1986
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: Att sälja en 968
Bilen är såld...
Mvh Erol
Mvh Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
-
- S2-Poster
- Posts: 299
- Joined: 2004-04-06 01:05:03
- Location: Sthlm / Halmstad
- Contact:
Re: Att sälja en 968
Yes bilen är såld till en kille på porschecenter eskilstuna! =)
1a personen som kom och tittade efter 2 månaders annonsering, förstår ingenting.
1a personen som kom och tittade efter 2 månaders annonsering, förstår ingenting.
inte snabbast bara bäst
- Torbjorn968
- Addict
- Posts: 1871
- Joined: 2006-05-14 14:29:47
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Stockholm
- Contact:
Re: Att sälja en 968
Kan man gissa att 968 idag är en smal bil, med ett fåtal intresserade köpare? Då tar affärerna helt enkelt lång tid eftersom rätt köpsugen person skall dyka upp som å andra sidan har få objekt med kanske fel färger etc att välja emellan.
Numera en liten Miata. Om nån har en fin 968 CS, en gul (inte brandgul") hör gärna av er. Det skall bli en till sån i mitt liv!
-
- S2-Poster
- Posts: 299
- Joined: 2004-04-06 01:05:03
- Location: Sthlm / Halmstad
- Contact:
Re: Att sälja en 968
jag trodde 968 skulle vara lätt att sälja.
Hyffsat ny, billig, driftsäker och snål. Alla rätt jämfört med t.ex. en gammal 911.
Hyffsat ny, billig, driftsäker och snål. Alla rätt jämfört med t.ex. en gammal 911.
inte snabbast bara bäst
- maverick
- Addict
- Posts: 1993
- Joined: 2005-05-22 19:03:55
- Bilmodell: 944 S1
- Årsmodell: 1988
- Location: Stockholms län
- Contact:
Re: Att sälja en 968
Den killen pratade jag med idag, han heter kristian (christian?).
Väldigt trevlig kille!
Väldigt trevlig kille!
MVH//Per
- Erol
- Moderator
- Posts: 4350
- Joined: 2005-12-20 14:11:36
- Bilmodell: 951 Snart körbar
- Årsmodell: 1986
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: Att sälja en 968
Japp, väldigt trevlig och hjälpsam filur, kallas för "Risse" här E-tuna.maverick wrote:Den killen pratade jag med idag, han heter kristian (christian?).
Väldigt trevlig kille!
/ Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
-
- S2-Poster
- Posts: 299
- Joined: 2004-04-06 01:05:03
- Location: Sthlm / Halmstad
- Contact:
-
- NA-Poster
- Posts: 1
- Joined: 2010-08-08 18:45:50
- Bilmodell: 968
- Contact:
Re: Att sälja en 968
jag tror att killen är nöjd, bilen är under rullande renovering 

- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: Att sälja en 968
Undrade när du skulle regga dig. Skulle ha påmint dig igår men glömde det.968 söder wrote:jag tror att killen är nöjd, bilen är under rullande renovering

»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot]