/Johan
newkie wrote:Ska jag vara ärlig förstår inte jag heller varför man vill betala 200k för en gammal porsche med kass väghållning och ingen turbo, bara för att sen bli ifrånåkt som skit av en hälften så dyr frontmotorporsche med turbo och bättre väghållning...
Ska jag lägga 200-250 000 kan jag lika gärna köpa en supra eller rx7 eller corvette c5 eller M3 e46. mycket mer bil för dom pengarna...
Jag har på en mindre bana (parkbanan gbgnewkie wrote:Överskattad? BPU på supran så har du 500 hästJag sa aldrig att bilar utan turbo var dåliga
jag nämnde ju t,ex BMW m3 och corvette visst? Sen att det förr eller senare hade blitt kompressor eller turbo i dom om jag ägt dom är en annan sak
Däremot kan jag på en gång säga att jag inte skulle köpt en 944 s2 heller då man får en turbo för nästan samma peng, därmed inte sagt att s2 skulle vara en dålig bil på nått sätt, tvärt om.
Det jag syftar på är väll att för mig del så är det inte aktuellt att köpa en 911 för 200 - 250 000, det finns för mig, mycket roligare bilar för den pengen. Anledningen till att jag köpt 951 är att det är mkt bil för pengarna, vilket inte en 911 från samma tidsperiod är...
S4Häxan wrote:Tack PatAnd, den kommentaren är absolut värd en provkörningpatand wrote:Ja S4aHäxans 928 låter inte alls dumt!![]()
Users browsing this forum: No registered users