Jag har semester nu så jag kanske borde se om det går att få liv i liket.patand wrote:Det tror jag inte!Maxx wrote:Chansar.
Men du vågar ju inte ens nämna bilen i din profil, så vi ska kanske inte säga mer om den nu...

Jag har semester nu så jag kanske borde se om det går att få liv i liket.patand wrote:Det tror jag inte!Maxx wrote:Chansar.
Men du vågar ju inte ens nämna bilen i din profil, så vi ska kanske inte säga mer om den nu...
Kan faktiskt inte komma på något som vore bättre att spendera din semester på!Maxx wrote:Jag har semester nu så jag kanske borde se om det går att få liv i liket.
Du kanske lägga en healande hand på din förra gamla 931:a (Johans).patand wrote:matsen wrote:Säger inte vilken....![]()
Jag ser 3 st som jag har varit inblandad i att rädda tillbaka från de döda (övertygade far om att köpa sitt ladugårdsfynd trots 14 års stillestånd, återväckte min efter toppras på Sviestad och fick fart på Mastens efter att den stått still i 12 år).
Den är det inte mycket 931 kvar av tror jag...Pehr Johnsson wrote:Du kanske lägga en healande hand på din förra gamla 931:a (Johans).
Tangerat rekord i så fall.patand wrote:3 st körbara 924 Turbo på min gräsmatta.....Detta måste nästan vara något slags sverigerekord, iaf de senaste 10 åren har det nog sällan skådats så många 924 Turbo på samma plats samtidigt.
Kommer gärna om tid och plats passar!Cédric wrote:Jag hoppas det finns flera som är sugna på att spräcka det rekordet med 100%. Funderar på att kanske ha en liten 924Turbo fikaträff under sommaren.
Users browsing this forum: No registered users