patand wrote: Killarna på firman sa att den inte startade och att de höll på med felsökning på den.
Att du inte hänvisade dem till min felsökningsguide för k-jet?!

Försökte få igång lite snack kring bilen, men de verkade inte särskilt intresserade...Karl Birgander wrote:Synnerligen dålig stil av dig att inte stanna kvar och hjälpa dom på traven!![]()
![]()
Bara att åka tillbaka!![]()
De är ju proffs (dvs jobbar som mekaniker)... ska väl inte behövas då!Turbo-Puh wrote:Att du inte hänvisade dem till min felsökningsguide för k-jet?!
Du får ursäkta nu - men vad är det som säger att de är proffs bara för att de arbetar som mekaniker??? Den tesen har jag släppt för länge sen.patand wrote:De är ju proffs (dvs jobbar som mekaniker)... ska väl inte behövas då!![]()
Ok, du slipper giljotinen denna gång!patand wrote:Försökte få igång lite snack kring bilen, men de verkade inte särskilt intresserade...Karl Birgander wrote:Synnerligen dålig stil av dig att inte stanna kvar och hjälpa dom på traven!![]()
![]()
Bara att åka tillbaka!![]()
Kanske skulle åka förbi om någon dag och se om den är borta eller om de behöver hjälp.
Körde du förbi gbg utan att komma in på fika?emm wrote:Söndagen den 25 januari, ungefär vid Grums (E45), såg jag en rejsig röd 924 på släp södergående riktning.
Missade du mina smileys i inlägget ovan?Turbo-Puh wrote:Du får ursäkta nu - men vad är det som säger att de är proffs bara för att de arbetar som mekaniker??? Den tesen har jag släppt för länge sen.
Pussst! Vilken tur, satt och var väldigt orolig ett tag nu...Karl Birgander wrote:Ok, du slipper giljotinen denna gång!
Gött att vi är överens!patand wrote: Missade du mina smileys i inlägget ovan?
Med proffs menar jag att man får betalt för att utföra något. Proffs = betalt, amatör = inte betalt, så är det inom idrotten iaf.
I övrigt håller jag med dig om att bara för att man arbetar som mekaniker är det inte säkert man kan något...
Kommer nästa gång, plöjde många mil på en gång och ville bara komma fram... snowboarden skrek i skuffen efter snö!Karl Birgander wrote:Körde du förbi gbg utan att komma in på fika?emm wrote:Söndagen den 25 januari, ungefär vid Grums (E45), såg jag en rejsig röd 924 på släp södergående riktning.![]()
Gör om, gör rätt!
Det var jag, var på väg ut mot lilla essinge. Såg dig och din bil också, gav dig även en liten vink och tummen upp för bilval och utseendeAspen wrote:Mötte en vit 944 (WGSXXX)med 3-4 pers i ca kl 17.20 nu i fredags eftermiddag 16/1, snygg bil. Jag kom ut ur DN's parkeringshus med min svarta 924S, var det någon här?
Users browsing this forum: No registered users