http://www.924board.org/viewtopic.php?t=27668
Tänk om man hade råd, tid och tålamod nog att göra något liknande.

Det är vad jag också hade för mig. Dock så byggdes någon av Le Mans-bilarna om till rörram. Skulle ju kunna vara bilen i tråden.Cédric wrote:Fast GTR var väl ändå bilar med självbärande kaross ?
Sjösgärd wrote:Det är vad jag också hade för mig. Dock så byggdes någon av Le Mans-bilarna om till rörram. Skulle ju kunna vara bilen i tråden.Cédric wrote:Fast GTR var väl ändå bilar med självbärande kaross ?
Tycker att han borde ha koll som äger en sådan raritet, fast man vet ju aldrig om han har 100 koll på fabriksbilarna för det iof.Scott Sanda ägaren till bilen i tråden wrote:Remember, the 924 GTRs, with the exception of this one and one Fabcar built were all full tub cars. Mine isn't actually a full tube chassis, it has the original rockers, A&b pillars, roof and some other sections that are integral to the structure.
Jag tyckte också att buren så väldigt amerikansk ut!Cédric wrote:Alla GTR bilar jag sett på bild har varit karossbilar, den där ser ju helt klart ihopsnickrad på andra sidan atlanten. Kolla in buren bara, sånt ser man definitivt inte här. Min gissning är att det i så fall är en bil som kapades sönder i efterhand..
Det står i tråden att den är byggd i USA... detta är således INTE en äkta GTR då... men fin och fräck iaf!Pehr Johnsson wrote:Jag tyckte också att buren så väldigt amerikansk ut!
Definiera äkta. Den så nog inte ut så när den lämnade Weissach, nej.patand wrote:Det står i tråden att den är byggd i USA... detta är således INTE en äkta GTR då... men fin och fräck iaf!Pehr Johnsson wrote:Jag tyckte också att buren så väldigt amerikansk ut!
Allting är relativt...Sjösgärd wrote:Definiera äkta. Den så nog inte ut så när den lämnade Weissach, nej.
Users browsing this forum: Google [Bot]