[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 1014: Undefined array key 3 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) Panik - Besiktning och saknar hjulmuttrar. LÖST! - 944 Sverige
Skulle ut och ta en sväng inför besikningen för att kolla att allt stämde och fungerade. I ögonvrån ser jag något gult på hjulmuttern och upptäcker till min förvåning att det inte är någon hjulmutter Saknar alla på förarsidan och 4 på höger framhjul. Sabotage eller försök till fälgstöld?
Har någon i Malmöregionen en uppsättning hjulmutter att låna innan jag löst det permanent?
Last edited by gegge on 2009-04-23 06:56:27, edited 2 times in total.
Fredrik Torkildsen
I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself. -Ferdinand Porsche
Har någon snott hjulbultarna! Verkar ju helt befängt att göra sig det jobbet. Att sno hjulmuttrarna kan jag tänka mig att någon orkar, men hjulbultarna låter sjukt jobbigt att sno på en bil som har muttrar för att hålla fast hjulen!
JBlom wrote:Nä original är bara lätta.
M14*1,5 ska det vara.
Vissa Porschefälgar har dock speciell kona.
Alla har väll den speciella runda konan. Vanliga ställen har aldrig denna typ i lager.
Fanns också på WV transporter bak (typ 2). Så skroten kan gå, men då öppna i stål.
Bosse
Bosse wrote:
Alla har väll den speciella runda konan. Vanliga ställen har aldrig denna typ i lager.
Fanns också på WV transporter bak (typ 2). Så skroten kan gå, men då öppna i stål.
Bosse
Det kanske till och med är så ja. Då blir det värre.