![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Igårkväll åkte Esset fram ur containern där den övervintrat och fick en avspolning medans det ösregnade, sedan in med den och på med R-däcken.
Jag hade inte tid att minska cambern fram som jag tyckte blev alldeles för mycket när jag gjorde en grovkoll med ett vattenpass med gradskiva, det var i alla fall nästan likadant på båda sidorna.
Redan första repan på sektionsträningen kände jag att den gick som en dröm det hade blivit en helt ny bil utan de V-slitna framdäcken och med Leda-fjäderbenen, bilen kränger eller hasar inte längre. När det släpper så är det bak och då behövs bara en snabb blipp uppåt på gasen så är den på spåret igen och på G mot nästa kon.
Dagen avslutades med en bana med tidskörning, och nu var jag bara 4 sekunder efter snabbaste bil, det är en enorm förbättring.
Även vid vändningar funkar det, tidigare skronkade det och hoppade i bakvagnen men det har försvunnit.
![Image](http://team21.se/924S/leda-08.jpg)
Här en bild på den nya stancen bilen har fått med Leda fjäderben/coilovers runtom. Jag tror jag skrev för länge sedan att bilen aldrig skulle sänkas …det går inte att lita på mig
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Bengt
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)