KÖPES: 968 - alla årsmodeller, EJ cab

Köpes Annonser
Post Reply
Message
Author
hornesten
NA-Poster
Posts: 4
Joined: 2021-06-22 14:09:12
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1990
Contact:

KÖPES: 968 - alla årsmodeller, EJ cab

#1 Post by hornesten »

Hej!

Eftersöker en 968 i så nära orginalutförande som möjligt, alla årsmodeller är av intresse men cabriolet är inte aktuellt. Bilen är tänkt att användas som daily/bruksbil under sommarhalvåret, så sönderskruvade eller maxade trackday-bilar är inte intressant.

Bilen ska vara fräsch invändigt, men maskinell funktion går först, så en väldokumenterad servicehistorik utan större skador eller problem är ett krav. Alla stämplar i boken är inget krav så länge man kan visa på en väl omhändertagen bil.

Någon som går i säljtankar eller känner någon ägare de kan sätta mig i kontakt med? Alla seriösa tips uppskattas!

Tack på förhand!

Vänligen, Fredrik

hornesten
NA-Poster
Posts: 4
Joined: 2021-06-22 14:09:12
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1990
Contact:

Re: KÖPES: 968 - alla årsmodeller, EJ cab

#2 Post by hornesten »

Fasen också.. verkligen ingen som har ett lead på en 968? Alternativt en 928 S4 i fint skick.

Förstår att många är väldigt fästa vid sina bilar och kan ha svårt att släppa dem. Jag är inte ute efter någon snabb lägsta-pris-affär, utan ser gärna att vi snackar om bilen länge och väl innan en affär blir aktuell. Detta för att se till att säljaren ska känna sig bekväm och säker på att bilen hamnar hos någon som kommer ta väl hand om den.

Återigen, vet ni något om en välvårdad bil som kanske är redo för en ny ägare får ni gärna höra av er, hjälp mig in i Porsche-världen!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users