Mina erfarenheter om företaget Top'n'trim

Bilvårdsforum:
Diskutera metoder och lämpliga produkter för att hålla din bil i fint skick.
Post Reply
Message
Author
User avatar
maverick
Addict
Posts: 1993
Joined: 2005-05-22 19:03:55
Bilmodell: 944 S1
Årsmodell: 1988
Location: Stockholms län
Contact:

Mina erfarenheter om företaget Top'n'trim

#1 Post by maverick »

Vill varna kommande kunder till företaget top'n'trim www.topntrim.nu och deras urusla kundmottagande och leverans.

Jag beställde nämligen en liter lim från dem via telefon för över en månad sen. När jag inte hade fått limmet två veckor senare så ringde jag och frågade om de hade skickat det öht (fanns inte på posten, ringde och kollade) och fick svaret att ringa en annan kille som skötte leveranser.

Han hade inte skickat iväg limmet för att "det är ganska jobbigt att bara skicka iväg en liter. Det är inte så att jag inte vill sälja, men ändå".

Vist, två veckor klarar jag mig utan lim och han lovade att skicka limmet samma dag.

Nu över fyra veckor sedan jag la ordern (två/tre veckor sedan jag ringde och påminde dem) utan att ha fått limmet så ringde jag igen.

De hade INTE skickat ut limmet, men de skulle skicka ut det inom de närmsta dagarna. Så sa de för två veckor sedan och jag fick inget direkt svar varför de inte hade skickat ut limmet.

Slutade i alla fall med att jag avbeställde ordern (varav hans svar blev "okej") och slängde på luren.

Kan även tillägga att telefonisterna är otroligt griniga, oengagerade och korta.
Last edited by maverick on 2008-09-02 15:01:29, edited 1 time in total.
MVH//Per

User avatar
Karl Birgander
Addict
Posts: 6556
Joined: 2006-03-12 21:01:55
Telefon: 0737168502
Bilmodell: 944 S2
Årsmodell: 1990
Location: Älvängen
Contact:

#2 Post by Karl Birgander »

Hmm.. knasigt... fick just en rulle tyg jag beställt av dom i torsdags eller om det var fredags...
Som företag då. Dom var trevliga och så när jag ringde.
Leksak: Porsche 944 S2 -90
Min bruks: BMW 320dT -08
Fruns bruks: BMW 120iAM -10
Sommarglid: BMW 320iM cab -99 (E36)

User avatar
Millen
Turbo-Poster
Posts: 957
Joined: 2005-09-17 09:43:48
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1987
Location: Trollhättan
Contact:

#3 Post by Millen »

Många företag är bra och trevliga att ha att göra med men få företag är kapabla ordna upp saker som dom har klantat till. Det finns dom som blir griniga när man påpekar något och dom som istället blir ännu mer engagerade i att göra kunden nöjd.
Porsche 944 Turbo -87

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users