har också nav från realcar som inte är helt hundra.
dock kan du få det att funka, i mitt fall var piggen för liten så jag trädde på flera omgångar av krympslang på piggen som jag värmde fast för att få den större o det funka för mig.
o jag håller med om att ratten blev för nära så jag har en quick realese emellan, kolla in min biltråd tror det finns nån bild på det
944 Turbo -89 | My precious
- DLS
- Addict
- Posts: 3238
- Joined: 2004-07-06 13:29:23
- Bilmodell: 944 Turbo
- Årsmodell: 1990
- Location: Vingåker
- Contact:
- bill b
- Addict
- Posts: 1316
- Joined: 2004-03-29 14:52:25
- Location: Göteborg
- Contact:
-
- Turbo-Poster
- Posts: 792
- Joined: 2005-01-17 23:01:52
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Lund
- Contact:
- Karl Birgander
- Addict
- Posts: 6556
- Joined: 2006-03-12 21:01:55
- Telefon: 0737168502
- Bilmodell: 944 S2
- Årsmodell: 1990
- Location: Älvängen
- Contact:
Det var nog inte helt fel att byta nu...
Leksak: Porsche 944 S2 -90
Min bruks: BMW 320dT -08
Fruns bruks: BMW 120iAM -10
Sommarglid: BMW 320iM cab -99 (E36)
Min bruks: BMW 320dT -08
Fruns bruks: BMW 120iAM -10
Sommarglid: BMW 320iM cab -99 (E36)
- bill b
- Addict
- Posts: 1316
- Joined: 2004-03-29 14:52:25
- Location: Göteborg
- Contact:
Jag menade också märket Snap-off (som f.ö. verkligen är kanon!). Det jag ville nämna var bara att de nya bygger mer än de äldre. Men de bygger fortfarande inte tillräckligt för dig förstår jag.Gråtand wrote:När jag pratar snap-off så menar jag märket snap-off och inte begreppet med löstagbar ratt. Enligt Snap-offs hemsida så bygger alla deras produkter 25 mm.bill b wrote:Alla snap-off verkar inte vara likadana kan jag flika in. Mitt nya bygger mycket mer än det gamla jag hade. Är väl säkert 1" eller mer som det nya bygger.
Letar lyftkyld Porsche...
Porsche 944 S2 -91 guards red (såld)
Porsche 944 -87 diamantblau (såld)
Porsche 944 S2 -91 guards red (såld)
Porsche 944 -87 diamantblau (såld)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users