Sökfunktionen

Förslag på förändringar och funktioner.
Post Reply
Message
Author
User avatar
M.Kuic
S-Poster
Posts: 174
Joined: 2008-06-30 23:24:02
Bilmodell: Saknar en Porsche
Location: Stockholm, Söder
Contact:

Sökfunktionen

#1 Post by M.Kuic »

Varje gång jag ska leta på något i detta forum så blir jag ganska irriterad av valen man har, man kan antingen välja ämnesrubrik OCH meddelandetext eller endast meddelandetext, borde det inte vara tvärtom eftersom meddelandetexter förekommer väldigt mycket oftare än ämnesrubriken.


Alltså, söker jag på bromsar t.ex så kommer det ju upp lika många trådar oavsett vilket av valen jag gör eftersom texten i ämnesrubriken i 99% av fallen förekommer i själva tråden.
Kan man istället välja endast ämnesrubrik så kommer ju bara de med bromsar i ämnesrubriken fram och inte de med både, vill man leta i meddelandetext och ämnesrubrik så får man ju allt och samma med meddelandetext endast i princip.


Så mitt förslag är helt enkelt, lägg till så man kan välja endast ämnesrubrik utöver de andra vid "Sök tidigare: ", så kan man på så sätt leta mer noggrannt utan att behöva få fram trådar som inte är intressanta :)

Och nu menar jag inte "visa resultat som" med mitt ovanstående inlägg :)

Mvh
[size=67][b]Nihil impossible est' / Inget är omöjligt! [/b][/size]


944 -83, Bilstein clubsport, Ferrita 2.5", EBC turbo groove, 18x9" & 18x11" DTM magnesium med racing slicks 250/35/18 & 300/30/18 m.m. m.m.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users