Rekomenderas INTE. Bildelaronline

Övriga diskussioner om annat än bilar.
Post Reply
Message
Author
krister l
NA-Poster
Posts: 26
Joined: 2008-06-18 14:25:55
Bilmodell: 928S 1985
Årsmodell: 1985
Location: Vaxholm
Contact:

Rekomenderas INTE. Bildelaronline

#1 Post by krister l »

Beställde ett par delar från http://www.bildelaronline24.se" onclick="window.open(this.href);return false;
En av delarna är felaktigt. När jag försöker reklamera följer en oändlig konversation på dålig engelska med kundtjänst. Samma frågor och svar, om och om igen, för att liksom trötta ut en så att man ger upp känns det som. Talar tillslut med någon på kundtjänst på en mycket dåligt telefonlinje med någon på Balt/engelska och det slutar med att de skall skicka rätt del till mig men det är jag som skall betala frakten för deras misstag. Någon annan utväg finns inte. Klart billigt men inte värt besväret. Köper inte här igen och vill varna andra för jag är förbannad. Rekomenderar t.ex Utzon i stället.

Ha det/k

taxiande
S2-Poster
Posts: 237
Joined: 2012-10-09 22:52:54
Telefon: 0708706934
Bilmodell: 924 944 -86
Årsmodell: 1978
Contact:

Re: Rekomenderas INTE. Bildelaronline

#2 Post by taxiande »

Har handlat 5-10 gånger härifrån. Aldrig haft några problem. Fått grejorna på 2-3 dagar
Skickade tillbaka grejor som jag inte behövde en gång, fick då chatta på svenska. Jag fick betala frakten, annars inga problem!

Borken
S2-Poster
Posts: 222
Joined: 2014-10-26 10:50:33
Telefon: 0704246502
Bilmodell: Boxster
Årsmodell: Vet ej
Contact:

Re: Rekomenderas INTE. Bildelaronline

#3 Post by Borken »

Har en kompis som upplevde samma problem, trots alla rätt vid beställning kom fel produkt.. Sen blev det ett helvete att få skickat tillbaka eländet.

Jag själv har beställt några gånger med bra resultat.... men blir det fel är det nog inte roligt!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot]