by Karl Birgander » 2015-10-10 18:39:46
Första gången på Gelleråsen slutade med 1.21.29 för mig. Inga optimala varv alls, korta pass. (15 min...) Jag brukar vilja ha lite mer tid för att bli varm i kläderna. Harry sa optimalt varv ska vara 1.19.61.
Känns inte alls omöjligt med ett par till varv innanför västen.
S2 på originalvikt (-annan stol och borttagen baksätesrygg)
211 hk
245/45/16 Kumho R-däck runtom.
993 turbobromsar, PFC belägg
Bilstein cup-chassi.
Lite fler varv och en hjulinställning så kapar jag nog en del.
Första gången på Gelleråsen slutade med 1.21.29 för mig. Inga optimala varv alls, korta pass. (15 min...) Jag brukar vilja ha lite mer tid för att bli varm i kläderna. Harry sa optimalt varv ska vara 1.19.61.
Känns inte alls omöjligt med ett par till varv innanför västen.
S2 på originalvikt (-annan stol och borttagen baksätesrygg)
211 hk
245/45/16 Kumho R-däck runtom.
993 turbobromsar, PFC belägg
Bilstein cup-chassi.
Lite fler varv och en hjulinställning så kapar jag nog en del.