Hej alla racers,
Diffbroms är ett kärt ämne. Så vitt jag förstår så är majoritetens uppfattning att det är lamelldiff som gäller för race på bana med R däck. Jag har kört runt på nätet och behöver råd. Porsche vill ha 20' kr för en ZF( 2 lameller) med 40% spärrvärde (40/40). Drexler (tre lameller??) Tyskl. ungefär samma pris. Guard (multilamell)USA kostar ca 25' med tull och moms och rekommenderar 40/60 eller 50/80. Gaurd talar om kinesiska multilamell diffar på sin sida. Gripper (multilamell) Engl kostar ca 9' och rek. 40/65. Gripper är tillv. i Eng. och säljer 50 st / månad till en massa olika fabrikat (tex Ferrari 512 ,770 pund) allt enl egen info. Tacksam för råd.
Leif
diffbroms 944
-
- S-Poster
- Posts: 55
- Joined: 2005-09-11 19:49:46
- Contact:
diffbroms 944
Lamp
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot]