Bilen har nu under några år levt sitt liv som reservdelsbil, så skicket och vad som finns kvar av bilen är just nu inte så mycket och inte ordentligt inventerat så en lista på vad som finns och behövs kommer att komma.
Det jag vet att jag behöver är dock:
Bakruta (Ordnad)
Dörrar (Ordnad)
Taklucka (Ordnad)
Hjuluphängning fram (Ordnad)
Hjuluphängning bak (Ordnad)
Bromsar runt om (Ordnad)
Fjäderben fram (Ordnad)
Bakdämpare (Ordnad)
Motor (Ordnad)
Transaxel (Ordnad)
Växellåda (Ordnad)
Det som ska bli inredningsmässigt är
Skalstolar (Ordnat)
6 punktsbälten(Ordnad)
Bur
I första steget så ska bilen rustas upp och bli "körbar", alltså så ska det i drivlina, hjuluphängning och bromsar.
I andra steget så kommer det att monteras ett GTP (Le Mans) Kitt med "one piece" front och stora bakskärmar samt den extra stora spoilern på bakrutan. Men detta är inte primärt på grund av kostnaden.
Till att börja med nu så kommer det inte att hända så mycket eftersom 944an ska race prepas med lite styvare busningar och så samt att jag inte har diskuterat garage med min farbror ännu.
Lite bilder på hur den ser ut nu.

Och Lite bilder på GTPn (Le Mans)

Tack till: Patand, Bathory, Jon80, S4Häxan,Therese, Maxx, Utzon, MickeJ, Karl Birgander, NineFourFour, FSN, Bosse, Mats Jacobsson, Janne931, Pär Hylander, Ducati, Fridsten. Kommer säkert att bli fler eftersom alla som kommer med input på hur bygget kan göras lättare kommer att få ett litet omnämnande när det är klart sen

/Johan