Björn, släpp håret och ha händerna på rutan istället.
Eftersom ni skyller på mig måste jag skylla på Otto. Min metod kommer från han.(Han står här bredvid och försöker klippa nätverkskablen)
Jag vill helst inte komma och leka expert, har nog bara haft ren tur.
När skall ni ha nästa försöks kväll?
MVH Patrik.
931Melander wrote:Någonting måste vara svårt eftersom att rutor kostar uppåt 5000 spänn!!!
Det lät såååå enkelt i början av denna tråd...
Fredde
Detta hoppas jag verkligen inte är en spydig kommentar från din sida!! Jag tolkar förhoppningsvis den helt fel?
/Björn
Jaa , det var precis som Patand skriver i nästa inlägg. Jag blev så glad att det verkade gå att få ihop en ruta för 7-800 kr, men acck så tråkigt att det inte gick så bra. Det var inte meningen att verka spydig. F-låt...
2mm + stag kanske inte blir fel. Billigare om inte annat.
Fredde
FREDRIK MELANDER
PCS 8349
911T -71
Boxster S 3,6 - 00
968 CS RSR
Patrik Norrman wrote:Björn, släpp håret och ha händerna på rutan istället.
Eftersom ni skyller på mig måste jag skylla på Otto. Min metod kommer från han.(Han står här bredvid och försöker klippa nätverkskablen)
Jag vill helst inte komma och leka expert, har nog bara haft ren tur.
När skall ni ha nästa försöks kväll?
MVH Patrik.
Haha, okej då! Jag skyller väl på Otto ist! Fyy Otto
Uffe håller redan på att testa med lite nya trix som jag faktiskt tror på! Jag har regelbunda kontakter med honom, typ med ett par timmars mellanrum
968EVO wrote:
Detta hoppas jag verkligen inte är en spydig kommentar från din sida!! Jag tolkar förhoppningsvis den helt fel?
/Björn
Jaa , det var precis som Patand skriver i nästa inlägg. Jag blev så glad att det verkade gå att få ihop en ruta för 7-800 kr, men acck så tråkigt att det inte gick så bra. Det var inte meningen att verka spydig. F-låt...
2mm + stag kanske inte blir fel. Billigare om inte annat.
Fredde
Ingen fara Fredde!! Ge inte upp ännu, jag tror att det går att få en bra plastruta för under 1000:-. Dock inte för mig men efter jag har lyckats vilket jag tänker göra så kan alla andra dra nytta av kunskaperna.
Fegis var det ja. Men jag har varje fall en plastruta.
Du kan väl skriva en liten blänkare här under fredagen när ni tänker banka och hamra under helgen. Kanske jag kan titta in och heja på. Har lite annat också under helgen men kanske.
/Patrik
Patrik Norrman wrote:Fegis var det ja. Men jag har varje fall en plastruta.
Du kan väl skriva en liten blänkare här under fredagen när ni tänker banka och hamra under helgen. Kanske jag kan titta in och heja på. Har lite annat också under helgen men kanske.
/Patrik