Rätt värdefullt tycker jag är när jag kan kika mellan olika körpass. Försöka se vad man gjorde bra och var man tror sig kunna hitta förbättringar, sen väljer man att fokusera på en eller två kurvor inför nästa körpass, sen kika loggar igen för att se om det blev som man tänk sig.safe wrote: ↑2023-10-17 08:57:12 Jag kör med en Racebox Mini i min 911a. Den "syns inte" om man kör nånstans där tidtagning inte uppskattas. Så kan man kolla på loggen när man kommer hem. Vet inte riktigt vad jag ska göra med loggen för att bli bättre, jag ser att jag bromsar för tidigt, men det visste jag redan.
Men den fungerar riktigt bra! En Mini S är nog värd skillnaden så man slipper telefonen.
Annars är det ju också värdefullt att jämföra loggar med andra någorlunda liknande fordon sen när man sitter vid datorn å kikar, försöka hitta sina starka och svaga partier där man borde kunna köra fortare. Man kan också ta video till hjälp för att bättre förstå vad man gör i just dom kurvorna där man tror att det borde gå att köra fortare, kika på andra och tänka ut en plan inför nästa gång man kör

I racebox pro så har man en grön/röd stapel som rör sig i botten av displayen som i realtid visar hur man ligger till jämfört med sitt bästa, det är också rätt intressant om man tex testar ett annorlunda sätt att ta nån kurva så ser man direkt om man gjorde nåt bättre eller sämre. Det är inte alltid det som känns snabbast är snabbast