

Ääh, fuskigt att inte behöva ligga uppåner som en ostbåge under instrumentpanelen när det ska mekas elEddie Varvstopp wrote: ↑2022-04-29 09:58:57 Alltså detta är oerhört inspirerandeHade såå gärna gjort något liknande, få upp hela elcentralen till platsen för handskfacket och fått bort massa kablar i systemet som ändå inte används. Men tack ock lov har jag bara 2 veckor till min första tävling så jag slipper tänka på att hitta på fler dumheter denna gång
![]()
den förra var en vanlig 924S-motor (-86 2,5 liter 150hp) med vanlig 8V-topp som var lite portad/planad ...147hp på dynon
som man bäddar får man ligga
jag var nog lite över-optimistisk när jag gav mig på detta i elfte timmen, men jag är sån att det som inte blir gjort i sista minuten blir inte gjort allsEddie Varvstopp wrote: ↑2022-04-29 09:58:57 Alltså detta är oerhört inspirerandeHade såå gärna gjort något liknande, få upp hela elcentralen till platsen för handskfacket och fått bort massa kablar i systemet som ändå inte används. Men tack ock lov har jag bara 2 veckor till min första tävling så jag slipper tänka på att hitta på fler dumheter denna gång
![]()
Blir kallt utan dörrar!
Första målet är 1050kg som målgångsvikt, men siktar på 1030-1040kg. Nu är det några år sedan jag vägde bilen men tror att jag har bra koll.
Aluminium eller kolfiber transaxelrör - gärna, det tål att undersökas
931 är bolt on om man gör transaxelröret för 931 och gör nya växellådsfästen och bultar dit växellänkage från 931.
Users browsing this forum: No registered users