Längesen man skrev nåt här.
Med bilen har det inte hänt så mycket. Jag har gjort samma fjäderbensoperation på höger sida, så nu är det klart. Såå nöjd att slippa klonkljudet.
Bara hjulinställning kvar
IMG_20200328_193015.jpg
Sen har en kul pryl hittat in under huven. Satte i en MAC-ventil och slängde iväg den manuella boost-controllern. -Wow! Vilken enorm skillnad för en så liten slant. Hon kickar så hårt nu! River loss och ritar på tvåan
IMG_20200412_193501_Bokeh.jpg
Tyvärr kan jag inte få closed loop-kontroll med DET3 i piggyback-mode (en mjukvarubegränsning av någon dum anledning), så jag kör open loop likt nedan med en PWM-frekvens på 35Hz. Finns säkert mer att tweaka, men detta är efter ca en halvtimmes testkörning.
BoostTable.JPG
Eftersom jag var så glad över hur bra bilen gick bestämde hon sig för att straffa mig genom att vägra öppna passagerardörren. Får inte upp den varken utifrån eller innifrån, vilket resulterade i att man fick klättra ut genom bagaget efter att ha parkerat den i garaget

Tips på hur man enklast löser detta?
Bjuder även på en bild ifrån årets första tvätt
IMG_20200404_194955_Bokeh.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.