Det var ju ett tag sen jag hade den bilen, vit 24;a le man med svart/vit stripad inredning. Satte på dubbla webrar på den med, som sen byggdes tillbaka till orginal. Den gick igenom besiktningen 2ggr med webrarna, tills nån såg, att så här ska det inte vara! Den var kul med webrarna, men inte så lätt körd, bra ös, men inget mellanregister-
Tror att det var typ 98-99 nån gång som jag köpte den, och hade den till 04.
Körde den som bruksbil, året runt! Dålig värme vill jag minnas... Tror att vinterdäcken var orginal, knallhårda, den gick i 45graders uppställ när man körde om, om det var lite isigt.
Trummorna, bubbla trummorna kom nog dit för att jag inte hittade några orginal trummor. Rost hål i tanken, under stålbanden, som lagades på parkeringen, med p-pudding "täta läckan".
I östersund vart den påkörd av en tanta som genade över en refug, och fällde en vägmärke stolpe i taket och pajade min kajak.
Jag hade dragkrok på den med, den drog mycket virke till en husrenovering!
I Mörby vart den påkörd av en farbror som inte riktigt var med på att man ska stanna för fotgängare, hack i kofångaren bak, annars inte några plåtskador! Jo, han fick nog loss avgassystemet med... Den var en bra magnet för destruktiva pensionärer....
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Farbrorns BMW mådde sämre än porschen, den vart lite platt i nosen.
Toppen vart renoverad, då någon ventil var bränd.
Sen vart den såld till en jobbar kompis grabb, som första bil, sen tror jag att den såldes till nån som skulle bygga ljudbil av den. Då satt det nån enklare rallystol på förarsidan, orginal stolen var rätt sliten.
Fantastiskt att den lever än!
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)