Tyvärr blir det fruktansvärt dåligt ljud med GoPro, när man har dessa i det vattentäta plashuset. Där av att man måste kompensera med lite musikHenka_E wrote:Har allmänt låg förståelse för "disco-tjo disco-hej" musik men visst, det är ju som röven - klyvens.
Anyway, skitkul att ni är igång. Hoppas det blir banbil av den till sommaren!
951 -89 | Isbilen 2.0 - Banbil?
- Erol
- Moderator
- Posts: 4332
- Joined: 2005-12-20 14:11:36
- Bilmodell: 951 Snart körbar
- Årsmodell: 1986
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 1.3 - Uppdaterad 8/2
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
- 951master
- Turbo-Poster
- Posts: 841
- Joined: 2004-03-30 13:41:40
- Telefon: 0704388745
- Bilmodell: Porsche 951RS
- Årsmodell: 1986
- Location: Orrhammar
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 1.3 - Ny film 1/3
Bättre val av musik kunde du väl ändå gjort käre Erol..
Bra mtrl annars..
Bra mtrl annars..
The only difference between men and boys, is the price of their toys!
- bergodalvana
- Addict
- Posts: 2011
- Joined: 2007-05-30 16:25:11
- Telefon: 0761361306
- Bilmodell: 951
- Årsmodell: 1986
- Location: Munkedal, TEL 0761361306
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 1.3 - Ny film 1/3
Grym film... kul med lite nytänkande musik utanför "gubb-boxen".
951 Turbo SS "televerket racing"
Saab 900 2.0T -96 "speedparts edition"
944 -85 "rosenrot racing" (såld)
944 -84 "tysken" (krockad)
944Sverige medlem: 1780
PCS:11959
"its not the fart that kills - its the smell"
Saab 900 2.0T -96 "speedparts edition"
944 -85 "rosenrot racing" (såld)
944 -84 "tysken" (krockad)
944Sverige medlem: 1780
PCS:11959
"its not the fart that kills - its the smell"
- Erol
- Moderator
- Posts: 4332
- Joined: 2005-12-20 14:11:36
- Bilmodell: 951 Snart körbar
- Årsmodell: 1986
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 1.3 - Ny film 1/3
Kul att någon uppskattar lite nyare svensk populärmusik och inte bara lyssnar på Bryan Adams eller liknande 80-talsdängorbergodalvana wrote:Grym film... kul med lite nytänkande musik utanför "gubb-boxen".
/ Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
- DLS
- Addict
- Posts: 3238
- Joined: 2004-07-06 13:29:23
- Bilmodell: 944 Turbo
- Årsmodell: 1990
- Location: Vingåker
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 1.3 - Ny film 1/3
Det var inte dåligt med vatten på banan, hade behövt en båt där
Sen tyckte jag det såg ut som att kotten inte använde bälte.........
Sen tyckte jag det såg ut som att kotten inte använde bälte.........
Johan
PCS: 9407
[url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=4256]Porsche 944 Turbo -90[/url]
PCS: 9407
[url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=4256]Porsche 944 Turbo -90[/url]
- Erol
- Moderator
- Posts: 4332
- Joined: 2005-12-20 14:11:36
- Bilmodell: 951 Snart körbar
- Årsmodell: 1986
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 1.3 - Ny film 1/3
Det har inte hänt så mycket under vårkanten, bilen har fått den bakre delen avgassystemet utbytt till ett som väger mindre och nu hörs det när man kommer farandes
Lite knep och knåp innan montering
Upphängt på plats
Inpassat och provstartat
/ Erol
Lite knep och knåp innan montering
Upphängt på plats
Inpassat och provstartat
/ Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
- Erol
- Moderator
- Posts: 4332
- Joined: 2005-12-20 14:11:36
- Bilmodell: 951 Snart körbar
- Årsmodell: 1986
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 1.3 - Ny film 1/3
Efter som bilen överlevde vintersäsongen med god marginal så tyckte vi att det har blivit dags att ta nästa steg. Detta skyndades på, då vi mer eller mindre vart kommenderade att ställa upp med bilen på Motorsport Weekend på Gröndal i Eskilstuna.
För att kunna ställa upp på lördagens körning behövdes det ses över en slang som läckte kylvätska. Slangen hade släppt från vattenröret som går från elpumpen till turbon, vilket innebar att vi fick skruva loss IC-rör, spjällhus, vattenpumpen till turbon m.m. För att sätta dit slangen och dra slangklämman.
När detta var fixat var det dags för sommarskor och en banbil måste ju ha R-däck, vilket var ett litet bestyr 12 timmar innan körning. Detta löstes enklast genom att låna Mickes trippelåttor till den rimliga summan av att få åka med några varv (och klaga på spårvalet ).
Väl på plats i förmiddags så upptäckte vi att slangen som vi ordnat så fint igår inte behagade att sitta på plats. Med ett ännu större läckage än i går så var det slutkört lagom som vi kom fram...
Men som tur var, hade Micke varit lite morgontrött och hade precis satt sig i bilen, han beordrades att köpa med slang, glykol och rappa på ut till banan!
När han dök upp hade vi redan skruvat bort den trilskande slangen som var för kort (avklippt) och full av sprickor. Vi han med god marginal skruva ihop bilen till nästa körpass och äntligen få känna lite på hur den uppför sig på asfalt
Ganska snart insåg vi att det finns en hel del utrymme för förbättring, bortsett från undertecknads körskicklighet. Det vi antecknade vid första körpasset var:
Chassit som uppför sig ganska bra på gatan är på tok för mjuk, för denna extrema teknik-bana vilket bromsarna även håller med om, de får jobba hårt och ofta inför tighta böjar och nästan ingen kyltid då raksträckorna är är få och väldigt korta.
Isbilen 2.0 a.k.a Giraffen!
Efter att vi släppt ut lite luft gick det mycket bättre, men bilen understyr kraftigt och är lite bångstyrig att hålla det spår man valt. Men det var över lag en rolig och givande dag med kanon väder. Vi filmade en del, jag ska försöka klippa ihop något vettigt under veckan, tills dess får ni hålla till godo med en liten teaser!
Tack till Micke och Richard för att ni gjorde denna dag möjlig!
/ Erol
Ps. Vet ni att 944.or kan flyga?
För att kunna ställa upp på lördagens körning behövdes det ses över en slang som läckte kylvätska. Slangen hade släppt från vattenröret som går från elpumpen till turbon, vilket innebar att vi fick skruva loss IC-rör, spjällhus, vattenpumpen till turbon m.m. För att sätta dit slangen och dra slangklämman.
När detta var fixat var det dags för sommarskor och en banbil måste ju ha R-däck, vilket var ett litet bestyr 12 timmar innan körning. Detta löstes enklast genom att låna Mickes trippelåttor till den rimliga summan av att få åka med några varv (och klaga på spårvalet ).
Väl på plats i förmiddags så upptäckte vi att slangen som vi ordnat så fint igår inte behagade att sitta på plats. Med ett ännu större läckage än i går så var det slutkört lagom som vi kom fram...
Men som tur var, hade Micke varit lite morgontrött och hade precis satt sig i bilen, han beordrades att köpa med slang, glykol och rappa på ut till banan!
När han dök upp hade vi redan skruvat bort den trilskande slangen som var för kort (avklippt) och full av sprickor. Vi han med god marginal skruva ihop bilen till nästa körpass och äntligen få känna lite på hur den uppför sig på asfalt
Ganska snart insåg vi att det finns en hel del utrymme för förbättring, bortsett från undertecknads körskicklighet. Det vi antecknade vid första körpasset var:
- Hårdare chassi, då banan är väldig teknisk med tajta böjar.
- Bättre bromsbelägga och bromsvätska
- Hjulinställning, negativ camber på ena framhjulet och positiv på det andra är inte optimalt...
- Mindre luft i däcken, driftinguppvisningen skulle köras om 1 timma
Chassit som uppför sig ganska bra på gatan är på tok för mjuk, för denna extrema teknik-bana vilket bromsarna även håller med om, de får jobba hårt och ofta inför tighta böjar och nästan ingen kyltid då raksträckorna är är få och väldigt korta.
Isbilen 2.0 a.k.a Giraffen!
Efter att vi släppt ut lite luft gick det mycket bättre, men bilen understyr kraftigt och är lite bångstyrig att hålla det spår man valt. Men det var över lag en rolig och givande dag med kanon väder. Vi filmade en del, jag ska försöka klippa ihop något vettigt under veckan, tills dess får ni hålla till godo med en liten teaser!
Tack till Micke och Richard för att ni gjorde denna dag möjlig!
/ Erol
Ps. Vet ni att 944.or kan flyga?
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 2.0 - Banbil?
Det där verkar ju kul! Kan man haka på någon gång?
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 1.3 - Ny film 1/3
Det gick bättre efter att jag hade "klagat". Vi får jobba lite med dina spårval.Erol wrote:När detta var fixat var det dags för sommarskor och en banbil måste ju ha R-däck, vilket var ett litet bestyr 12 timmar innan körning. Detta löstes enklast genom att låna Mickes trippelåttor till den rimliga summan av att få åka med några varv (och klaga på spårvalet ).
Prio 1 borde vara att få ner bilen 12–15 cm!, för nu står den på tå och fjädring/dämpare/krängare orkar inte hålla emot. Skulle den komma ner så skulle den inte rolla eller pitcha så mycket som den gör nu. Lite väl valda hjulvinklar på det så kommer du att kapa någon sekund på varvet.
- Körskicklighet
- Hårdare chassi, då banan är väldig teknisk med tajta böjar.
- Bättre bromsbelägg och bromsvätska
- Hjulinställning, negativ camber på ena framhjulet och positiv på det andra är inte optimalt ...
- Mindre luft i däcken, driftinguppvisningen skulle köras om 1 timma
Vi får ta och lära oss hur man gör en garagehjulinställning med fiskelinor och skjutmått.
Understyrningen säger jag var till 90% orsakad av vad Magnus Thomé (på Rejsa) brukar kalla Power Abuse Understeer = för mycket fart i förhållande till vad bilen har för grepp. Dock, med lite vettig höjd på bilen och vettiga hjulvinklar så kommer greppet att öka totalt och gränsen för hur mycket man kan trycka på hamnar betydligt högre upp. En motor (eller gasfot? ) som är mer progressiv och inte så on/off skulle också ha positiv effekt på körbarheten.Efter att vi släppt ut lite luft gick det mycket bättre, men bilen understyr kraftigt och är lite bångstyrig att hålla det spår man valt.
Ja, men jag visste inte att de kunde flyga så högt ...Vet ni att 944.or kan flyga?
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 2.0 - Banbil?
Du är välkommen! Alla andra är naturligtvis också välkomna!patand wrote:Det där verkar ju kul! Kan man haka på någon gång?
"Motorsports Weekend" var ett jippo de körde just i helgen, men det kommer att vara träning på tisdagar och torsdagar, tror jag. Vi får kolla upp det. Du får gärna komma "och klaga på spårvalet".
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 2.0 - Banbil?
Det gör jag så gärna så...Maxx wrote:Du får gärna komma "och klaga på spårvalet".
Kanske kan vi tvinga Erol att vara med på Malmby 25/5 (mer info finns i träfftråden), då kommer jag vara där och jobba som instruktör för de som vill få lite tips.
Låter kul med tisdags och torsdagsträningar, det får man kolla upp hur det funkar.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 2.0 - Banbil?
Det är en facebookgrupp som heter "Sportbilsträffar i Mälardalen" som håller i tisdags- och torsdagsträffarna. Man behöver SBF "Enkel licens" för att få köra enligt deras sida. (Jag antar att en debut- eller nationell licens duger också.) I övrigt har jag inte hittat någon mer info.patand wrote:Låter kul med tisdags och torsdagsträningar, det får man kolla upp hur det funkar.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 2.0 - Banbil?
*suck* facebook...
SBF licens har jag iaf.
SBF licens har jag iaf.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- Maxx
- Addict
- Posts: 6045
- Joined: 2004-04-13 00:16:47
- Bilmodell: 968 Clubsport
- Årsmodell: 1994
- Location: Eskilstuna
- Contact:
951 -89 | Isbilen 2.0 - Banbil?
Jag förstår inte din aversion mot Facebook.patand wrote:*suck* facebook...
SBF licens har jag iaf.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
Michael Sjösgärd | 968 clubsport -94 | Maxx Liebling
Nürburgring nordslinga: 41 varv (9:03.32 BTG, 2010-09-13)
- Henka_E
- Addict
- Posts: 1401
- Joined: 2008-06-12 17:12:33
- Bilmodell: Porsche 944
- Årsmodell: 1986
- Location: Eskilstuna
- Contact:
Re: 951 -89 | Isbilen 2.0 - Banbil?
Coolt!
Jag skulle börja med att rensa bort precis allt gummi - det käkar bara däck! Ledlager både fram och bak på bärarmarna fram. Om bara bak - ställ casterskruven i det läge där allt löper som lättast. Hjulvinklar - vrid camber i botten bak och klappa på med 4 grader fram. Toe out fram, toe in bak. Sänk den lagom, dvs tills bärarmarna fram börjar peka uppåt. Ta bort den där luftbromsen ni har bak - se till att ni har ett chassie som fungerar utan den FÖRST, sen kan man labba med en vinge. Den fuckar upp allt nu, får ni till väghållning nu så vet ni varken om det är pga vingen eller trots vingen. Ta bort.
Just det - om det inte sitter S2 låda i den så byt. Turbo utväxlingen kan inte vara kul på bana....
Snyggt hopp förresten! Helvete vad hög den är!
Jag skulle börja med att rensa bort precis allt gummi - det käkar bara däck! Ledlager både fram och bak på bärarmarna fram. Om bara bak - ställ casterskruven i det läge där allt löper som lättast. Hjulvinklar - vrid camber i botten bak och klappa på med 4 grader fram. Toe out fram, toe in bak. Sänk den lagom, dvs tills bärarmarna fram börjar peka uppåt. Ta bort den där luftbromsen ni har bak - se till att ni har ett chassie som fungerar utan den FÖRST, sen kan man labba med en vinge. Den fuckar upp allt nu, får ni till väghållning nu så vet ni varken om det är pga vingen eller trots vingen. Ta bort.
Just det - om det inte sitter S2 låda i den så byt. Turbo utväxlingen kan inte vara kul på bana....
Snyggt hopp förresten! Helvete vad hög den är!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users