Tänkte kolla intresset på min Porsche 944 "Gemballa" -85b, den har gått nästan 16000 mil, Vet inte riktigt alla skillnader mellan denna version och den vanliga mer än att den har kjolpaket runt om, annat grenrör, annan inredning och stolar annars ska den vara ungefär den samma någon här som kanske vet något mer? endast sett en till sån här i sverige så verkar vara rätt så ovanlig.
Bilen är helomlackerad så är i grymt fint skick!
968 bakvinge
17" cup II kopior som sommarfälgar med hyffsade däck, original fälgar omlackerade svarta med röd kant med vinterdäck på.
Dock inte vinterkörd denna vinter stått i varmgarage och är avställd, framrutan även bytt i min ägo då det var spricka i den.
Det som behövs göras på bilen är att jag bara bytt fram dämparna till koni sport, har bakdämparna på hyllan
termostat behövs inte bytas ännu men har det också liggandes på hyllan, samt så läcker den lite olja och glykol, har packningarna och tänkt byta det innan jag tar ut den i sommar, byter även kamrem om så vill på den innan jag säljer annars medföljer remmarna. Kan sälja den som den är med lite lägre pris eller lite högre pris med allt fixat på den !
Hör av dig om du är intresserad och vill ha bilder!, byte kan vara intressant!
Mvh Ronnite
@Intressekoll 944 Gemballa -85b
-
- NA-Poster
- Bilmodell: Porsche 944 Gemballa
-
- NA-Poster
Re: @Intressekoll 944 Gemballa -85b
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- NA-Poster
Fälgarna med vinterdäck på!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- nfrma
- NA-Poster
- Bilmodell: 996
- Årsmodell: Vet ej
Du har pm!
MVH/ Fredrik
MVH/ Fredrik
-
- NA-Poster
Ingen mer intresserad?, bilen ska tas upp på lyft nästa vecka för att börja fixa alla saker som ska fixas och kolla igenom den !, fler bilder kommer då !