ebay.de eller ebay.co.uk , finns ju en massa i usa, men frakten blir ju rätt dur på bara tändkablar. Jag köpte Bosch därifrån för kaffepengar jämfört med vad dom kostar här hemma.
Frostyfog wrote:Svär jag för högt i kyrkan om jag säger "B" följt av "T"? Biltema, i klarspråk
Jag gjorde faktiskt ett försök med jättefina universal tändkablar från Biltema, passade inget vidare, fick lämna tillbaka alla.
Har du köpt dina där? Isf är jag intresserad av artikelnr.
Last edited by avatar on 2009-09-09 08:07:46, edited 1 time in total.
Cédric wrote:ebay.de eller ebay.co.uk , finns ju en massa i usa, men frakten blir ju rätt dur på bara tändkablar. Jag köpte Bosch därifrån för kaffepengar jämfört med vad dom kostar här hemma.
Tack för tipset! ebay.de jag har ett konto där kom jag på;)
Borde gå att köpa lösa kabla i rätt längd. Eller är det någon speciell infästning på 924? (kommer inte ihåg hur det såg ut). Finns flera av biltillbehörs firmorna som för lösa kablar i olika längder och men olika infästningar. Borde bli billigare
Mats Jacobsson
Quam Difficile Potest
Porsche boxster S -02, Svart
Porsche 944 -85 guld (väntar på ny motor) tråd kommer Porsche 944 Race -84 Såld Porsche 996 Carrera 4 -99 Såld
Bruksbil : BMW 320d -20 (man åker billigt )
Mats Jacobsson wrote:Borde gå att köpa lösa kabla i rätt längd. Eller är det någon speciell infästning på 924? (kommer inte ihåg hur det såg ut). Finns flera av biltillbehörs firmorna som för lösa kablar i olika längder och men olika infästningar. Borde bli billigare
Tack för svaret. Tändstiften sitter långt in samt att det finns ett metallhölje i nedre änden som är ca 10cm lång. Lite special är det nog.