Har du tittat på den ännu? Jag är själv i samma sits som dig, skall bara sälja av min bil först innan jag inhandlar en 944.Patrik67 wrote:Jag håller onekligen med! Jag har haft kontakt med säljaren idag och håller precis på att fundera på om jag skall kika på den i helgen.Pehr Johnsson wrote:Patrik: Denna ser ju fin ut!!!!! http://www.blocket.se/vi/15511889.htm?ca=23_15_s
Priset är dock 30' högre än den vita S2:an utanför Gbg, frågan är hur mycket man är beredd att lägga.
Någonstans skall man dock börja och denna kan vara lämplig att kika på som första bil, ligger dessutom inom rimligt avstånd.
Jag återkommer i frågan efter helgen!
Patrik67
Lite frågor till er andra erfarna på 944. Mitt användingsområde är framförallt en bil att ha kul med och köra en del på bana. Jag tänker mig inte meka med bilen själv (i avsaknad av garage och tid) men har ju insett att man är lyckligt lottad som Göteborgare med Sanden runt hörnet.
Med dessa förutsättningar, vad är roligast en S2:a eller en turbo? Mycket problem med turbon? Om det finns någon som är villig att hjälpa till att titta på en eller annan 944 kan jag tänka mig ge lite ersättning för besväret.
Från en som saknar att köra på bana!