F-n skall man med en sambo till egentligen.. vad är dom bra till förutom sätta griller i huvudet och en j-vla massa käppar i hjulet för en hela tiden?!
Ylar lyxfälla så fort man sneglar på en Ferdinand!, och nu finns den där.. "up for grabbs" på blocket och denna posse har jag suktat efter läääänge!.
Visst vill jag ha en 968 CS helst av allt, men denna får jag erotiska känslor utav..
Ja, vad säger man; världsklass! Har aldrig kört en 993 men jag gissar att om jag får greppa ratten så behövs det motorsåg för att få mig släppa taget! // Petrus
JAg håller med dig på båda punkterna. 993 turbo är en underbart fin bil. Har inte heller kört någon men de är fantastiska i verkligeheten..
Bara att bestämma sig och jobba häcken av sig då?
Highway wrote:993 is the skit det är bara att inse men turbon är ju av komfortmodell
..aj aj va vackert! ..håller på att bli tokig! ..man kanske säljer gummans peggot och ringer Finax panik belåning for suckers.. sen är det bara att ladda med en blomsterkvast och ett "Ta da"!!
..hon borde förlåta mig om ca: 3år, det blir ungefär som sitta på öppen anstalt.
För att spä på lite kan jag tala om att jag har sett den (svarta) eller kanske en identisk, på kinnekulle. På rakan låter den som ett jaktplan. Ett ljupt gurglande som snabbt byts ut mot ett vääääsande som känns utmed nackhåren & får hakan att hänga tills man dregglat en pöl framför sig på backen...
Det såg ut som att dess ägare fis-körde & inspekterade banan, men jag klockade den till några få sekunder över minuten på varvet.
Ja, det vore en trevlig bil...
Den här tråden är ju livsfarlig. Jag börjar också på fullast allvar fundera på att skuldsätta mig... Inte bra men tänk vad kul man skulle ha fram till första stora servicen eller Inkassos hembesök... // Petrus
Jag blev omkörd av en sån där, exakt likadan. 993:or i största allmänhet och svarta 993biturbo i synnerhet väcker ett begär som är hjärtekrossande. En dag skall jag ha en sådan!