Köpes: fälgar (18") samt frontplåten till 944 -85

Köpes Annonser
Post Reply
Message
Author
MeanMouseMotorsport
NA-Poster
Posts: 3
Joined: 2018-07-07 22:28:55
Telefon: 0722036293
Bilmodell: Porsche 944 B204 Turbo
Årsmodell: 1985
Contact:

Köpes: fälgar (18") samt frontplåten till 944 -85

#1 Post by MeanMouseMotorsport »

Hej alla, har tagit över ett projekt som stått i 4-5 år nu. Och är då i sluttampen av ihopmontering nu för att kunna mappa/testa ut denna best.
den är känd här sen tidigare, bifogar länk till projekttråden:
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... 9&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;

Det jag nu behöver till en början för att kunna skicka iväg den på mappning är då fälgar (18"), i värsta fall funkar det med två st framfälgar då mina 17" inte rymmer nya bromsarna fram.. :roll:

Sen saknas frontplåten som sitter mellan lyktorna tyvärr, så en sådan söker jag efter men det är inte akut för att kunna testa den :D

Detta projekt är ett budgetbygge, och fokus på pris är då hög. Så det gör absolut inget för min del om fälgarna är kantskavda osv.. gärna dåliga/inga däck på. då jag kommer köpa r-däck.

Jag finns i Örnsköldsvik men kan åka en bit för rätt grejer/pris, annars är väl fraktmöjlighet ett plus om du bor långt borta.
Telefonnummer till mig: nollsjutvå-2036293
Mailadress: meanmousemotorsport@hotmail.com

Bifogar en bild på projektet så ni får se aktuell status på denna (i mina ögon) skitfräna bil 8)
IMAG2367.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users